בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החורף מגיע לכבישים

נהגי ישראל יחויבו מהיום (ראשון) להדליק אורות בכבישים בין עירוניים, גם בשעות היום. לדברי משרד התחבורה, החובה להדליק אורות "מתקבלת ברמת ציות גבוהה"

  • י"ט חשון תשע"ו - 11:02 01/11/2015
גודל: א א א
(הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים)
(הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים)

תקנות החורף של משרד התחבורה ייכנסו לתוקף החל מהיום (ראשון) נהגי ישראל יחויבו לנסוע באורות דולקים בכבישים הבינעירוניים, גם בשעות היום. במשרד התחבורה מדגישים כי חובת הדלקת אורות הרכב בכבישים הבינעירוניים, חלה על כל סוגי הרכב והיא תהיה בתוקף במשך כל חודשי החורף, עד ליום חמישי, כ"א אדר ב' תשע"ו.

ממשרד התחבורה נמסר כי אוטובוסים, מוניות, אופנועים ורכבי משא כבד יחוייבו לנסוע באורות דולקים בשעות היום גם בכבישים עירוניים, במשך חודשי החורף ומזכירים כי אופנועים חייבים לנסוע באורות דולקים בכבישים עירוניים ובינעירוניים במשך כל ימות השנה.

לדברי משרד התחבורה, החובה לנסוע באורות דולקים ביום מתקבלת ברמת ציות גבוהה במיוחד של הנהגים. עוד מוסיפים שם כי הקנס על נסיעה בלי אורות ביום הוא 100 שקלים, בתוספת שתי נקודות חובה.

בנוסף, 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים', ממליצה לנהוג לאט יותר ולהקפיד על שמירת מרחק מהרכב שלפנים. עוד מזהירה הרשות, כי בחורף קשה יותר לראות את הולכי הרגל, ועל כן במקומות בהם מצויים הולכי רגל רבים, מומלץ להיזהר יותר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד