בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קצבאות הילדים חוזרות

ועדת הכספים אישרה אתמול את ההסכם שהושג להחזרת קצבאות הילדים. מחודש טבת הקרוב תקבלנה המשפחות תוספת חודשית עבור כל ילד

  • כ"ח חשון תשע"ו - 16:36 10/11/2015
גודל: א א א
ועדת הכספים, אילוסטרציה. (אתר הכנסת) אתר הכנסת)
ועדת הכספים, אילוסטרציה. (אתר הכנסת) אתר הכנסת)

ועדת הכספים אישרה אתמול (שני) את החלטת הממשלה לגבי קצבאות הילדים. על פי התכנית, בחודש טבת הקרוב יוגדלו קצבאות הילדים רטרו-אקטיבית מפתיחת הממשלה הנוכחית בחודש אייר, כלומר, מלבד התוספת שתינתן בכל חודש, תקבלנה המשפחות סכום ראשוני גדול שיכסה את התוספת אותה היו צריכות לקבל בחודשים האחרונים.

על פי ההסדר שהושג בין המפלגות החרדיות לבין משרד האוצר, בעוד שעד היום קיבלה כל משפחה 140 ש"ח לחודש עבור כל ילד, הרי שמעתה תוגדל הקצבה. לילד הראשון תינתן תוספת של 10 שקל כל חודש, לילדים השני השלישי והרביעי תינתן תוספת של 48 ש"ח בחודש עבור כל ילד, ומהילד החמישי ואילך תינתן תוספת של 10 ש"ח עבור כל ילד.

בנוסף תפתח המדינה תכנית חיסכון עבור כל ילד, אותה יוכל לפתוח בגיל 18 באישור אחד ההורים, עם תוספת של 500 שקל, או בגיל 21 עם תוספת של 1000 שקל. על פי ההסדר תפקיד המדינה בתכנית החיסכון חמישים שקל לילד בכל חודש.

את תכנית החיסכון תפתח המדינה רק בתחילת השנה הלועזית הבאה בעוד למעלה משנה, אך גם בה ינתנו התקציבים רטרו-אקטיבית מתחילת כהונת הממשלה. עם פתיחת התכנית יקבל כל ילד 2000 שקל עבור עשרים החודשים הקודמים. את עלות ניהול תכנית החיסכון תשלם המדינה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד