בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפיגוע הציל לי את החיים

בניתוח שעבר לאחר הפיגוע, התגלה אצל דניאל כהן גידול שהיה עלול לסכן את חייו. "בורא עולם זימן לי את הניתוח כדי להציל את חיי"

  • טוביה אריאל
  • ל' חשון תשע"ו - 12:08 12/11/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע בראשון לציון
זירת הפיגוע בראשון לציון

דניאל כהן הותקף על ידי מחבל ערבי בראשון לציון לפני כשבוע וחצי. בעקבות ניתוחים שעבר לאחר הפיגוע, גילו הרופאים בגופו של כהן גידול. היום כהן כבר מודה לקב"ה על הפיגוע - בזכותו הוסר הגידול.

בשיחה עם nrg ביום שני שעבר עמד כהן בתחנת אוטובוס בגוש עציון, כשלפתע קפץ עליו מחבל מאחור והחל לחנוק אותו. מחבל ניסה גם לדקור את כהן בצוארו, אך הוא נאבק עם המחבל והצליח למנוע את הדקירה בצואר שבסופו של דבר פגעה לו בלסת.

לאחר מכן דקר המחבל את כהן עוד מספר פעמים תוך כדי שזה מנסה להאבק בו. בסופו של דבר בעקבות התערבות של יהודי נוסף ברח המחבל. לאחר מכן תוך כדי בריחה דקר המחבל שתי יהודיות נוספות, עד שנתפס על ידי עוברי אורח.

לאחר טיפול ראשוני במקום הפיגוע, פונה כהן לבית החולים שם עבר ניתוח ארוך בטחול, בכבד, ובמעיים. במהלך הניתוח גילו הרופאים גידול מעל המעי הגס של כהן, הגידול נכרת וכיום כהן יושב בהתאוששות מהניתוחים שעבר.

"בורא עולם זימן לי את הניתוח כדי להציל את חיי", סיפר כהן. "ניצלתי גם מהפיגוע בכך שהוא לא פגע לי באיברים חמורים יותר, ולא קרה שהפכתי לצמח. נכון שהפיגוע היה קשה אבל קיבלתי את החיים במתנה מכל הכיוונים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד