בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המוצרים מיו"ש יחזרו למדפים

כל-בו גרמני שהסיר מוצרים שיוצרו ביהודה ושומרון מהמדפים, חזר בו מהחלטתו. נתניהו: "כל-בו שהנאצים לקחו מיהודים מחרים כעת מוצרים מיו"ש"

  • י"א כסלו תשע"ו - 21:06 23/11/2015
גודל: א א א
כל-בו קה-דה-וה בברלין (Arch2all)
כל-בו קה-דה-וה בברלין (Arch2all)

הכל-בו השני בגודלו באירופה, כל-בו 'קה-דה-וה' בברלין, הסיר בסוף השבוע שעבר מוצרים שיוצרו ביו"ש וברמת הגולן מהמדפים. אתמול חזרה הנהלת החנות מהחלטתה, והמוצרים יו"ש חזרו למדפי הכלבו. החלטת הכלבו מגיעה על רקע הודעת האיחוד האירופי, כי מוצרים שיוצרו ביו"ש וברמת הגולן לא ימכרו יותר כ'מיוצרים בישראל', אלא כמיוצרים ב'התנחלויות הישראליות'.

לדברי האיחוד האירופי, הוא אינו מכיר בשטחים שנכבשו כשטח ישראלי, ועל כן על פי החוק האירופי התווית 'מיוצר בישראל' אינה מתאימה. האיחוד מסר כי לא יכיר בשטחי יהודה, שומרון ורמת הגולן כשטח ישראלי, עד שאלו יעוגנו בהסכם שלום.

כאמור, בעקבות החלטת האיחוד האירופי החליטו ב'קה-דה-וה' להוריד את מוצרי ההתנחלויות מהמדפים, מאחר והם אינם 'מסומנים' כראוי. החלטת הסופר גררה תגובות נזעמות מצד ישראל, וראש הממשלה בנימין נתניהו אף אמרכי "הכלבו הזה היה בבעלות יהודית, הנאצים לקחו אותו. באופן אבסורדי, עכשיו הכלבו הזה מסמן מוצרים מיישובי יהודה ושומרון והגולן"

כפי שצויין הנהלת הסופר חזרה בה מההחלטה והחזירה את המוצרים למדפים. מהנהלת הסופר נמסר כי "פעלנו מהר מדי ובחוסר רגישות. אנו מתחרטים כי התנהגות שגויה זו הובילה לחוסר הבנה ואנו מבקשים להתנצל על כך", עוד הוסיפו כי"הכלבו מתנגד לכל סוג של אפליה וחוסר סבלנות".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד