בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מזמינים את כולם להיכנס להתוועדות"

תלמידי הרב גינזבורג מזמינים את הפעילים שצפויים להפגין הערב מחוץ להיכל התרבות בתל אביב להיכנס להתוועדות. "הרב גינזבורג מגיע לתל אביב ואפשר להגיע ולהתרשם ישירות מדבריו"

  • יח"צ
  • כ' כסלו תשע"ו - 08:45 02/12/2015
גודל: א א א
הרב גינזבורג בהתוועדות יט כסלו (גל עיני) (גל עיני)
הרב גינזבורג בהתוועדות יט כסלו (גל עיני) (גל עיני)

התוועדות מיוחדת תיערך הערב בהיכל התרבות בתל אביב לכבוד ארועי י"ט בכסלו, חג הגאולה של רבי שניאור זלמן מלאדי, מייסד חסידות חב"ד ובעל ספר התניא.

הרב יצחק גינזבורג יערוך התוועדות מרכזית, כאשר במהלך הערב יערך מופע בו יארח אמן הסקסופון דניאל זמיר, את הזמרים קובי אפללו וישי ריבו למופע מוזיקאלי מיוחד.

האירוע יערך בצל ביקורת של אנשי שמאל קיצוני על עיריית תל אביב, ודרישתם שלא לאפשר לרב גינזבורג לערוך התוועדות במקום, על רקע דעותיו.

מודעה שהוציאו פעילי שמאל כנגד ההתוועדות הערב (צילום מסך פייסבוק)

מנגד דוחים מקורבי הרב את הטענות ואף מזמינים את אנשי השמאל הקיצוני לשמוע באופן בלתי אמצעי את הרב גינזבורג.

"מושגי התורה, וודאי תורת החסידות והקבלה, אשר הרב גינזבורג הוא מגדולי המחדשים בה בדור האחרון, רחוקים מרחק רב ממושגי המדיה התקשורתית, ולכן התקשורת נוטה להוציא את הדברים בצורה שטחית, צהובה ומחוץ להקשר הנכון", מסביר הרב איתיאל גלעדי, עוזרו של הרב. "במקום להתקוטט ב'כותרות' מוחצנות אנחנו מזמינים את הציבור ובתוכו גם את אותם פעילים, לבוא ולשמוע את הדברים באופן בלתי אמצעי. אתם לא צריכים להאמין למתווכים - הרב גינזבורג מגיע לתל אביב ואפשר לשמוע ולהתרשם ישירות מדבריו. אם אתה אדם אינטליגנט, פלורליסט ומוסרי, אל תעמוד בחוץ ותצעק - תשב בפנים ותקשיב...".

נציין כי י"ט כסלו, הנקרא בשפת החסידים חג הגאולה או ראש השנה לחסידות הוא מועד המצוין מדי שנה, לזכר שחרור מייסד חסידות חב"ד, רבי שניאור זלמן מלאדי, מהכלא הרוסי ביום זה בשנת ה'תקנ"ט, ביום זה נוהגים החסידים לקיים התוועדויות ברחבי הארץ בשמחה ומתוך דיבוק חברים.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד