בע"ה ט' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאות הפגינו נגד הרשעת זדורוב

שמואל ראדה אביה של תאיר ז"ל הלך לעולמו ביום שישי האחרון שעות ספורות לאחר שהשתתף בחנוכת בית הכנסת על שמה של ביתו תאיר שזהות רוצחה עדין מוטלת בספק

  • ז' שבט תשע"ו - 16:07 17/01/2016
גודל: א א א
בית המשפט העליון (ויקיפדיה)
בית המשפט העליון (ויקיפדיה)

לפני יומיים הלך לעולמו שמואל ראדה, אביה של תאיר ראדה ז"ל שנרצחה לפני כעשר שנים. יממה לפני מותו הספיק האב לחנוך את בית הכנסת 'שבת אחים ראדה' על שם בתו בקצרין.

בטקס חנוכת בית הכנסת, אליו הגיע על כיסא גלגלים עם מסכת חמצן, אמר האב כי הוא שמח שזכה להגשים את חלומו "לבנות בית מקדש קטן לזכרה של תאיר".

בתוך כך, אתמול נערכה הפגנה בכיכר מלכי ישראל בדרישה לזכות את רומן זדורוב, שהורשע בבית המשפט העליון ברציחתה של תאיר ראדה ז"ל. בהפגנה השתתפו אנשי ציבור, זמרים ואזרחים המאמינים בחפותו של זדורוב. מארגני ההפגנה טוענים כי כלי התקשורת שעד היום סיקרו בהרחבה את הנושא כבר מסרבים לשתף איתם פעולה.

"זו הייתה ההפגנה האותנטית ביותר שמדינת ישראל ידעה" כתבו מארגני ההפגנה. "מאות מפגינים הגיעו ממרחק - לא למען אינטרס אישי, לא כדי להתאים עצמם להשקפת עולם זו או אחרת, לא בשביל למחות על כסף, אפילו לא למען אדם שהם מכירים באופן אישי. כולם הגיעו כאחד כדי לתמוך באדם זר להם, אשר נרמס ע"י המערכת, והוכיחו פעם נוספת שיש לנו את העם עם הלב הכי ענק ביקום".

נזכיר כי לפני קרוב לחודש הורשע זדורוב ברצח הנערה ברוב של שניים נגד אחד בבית המשפט העליון. לאחר המשפט הגיש זדורוב ערעור נוסף ואף החליט להחליף את עורכי דינו. כעת נותר לציבור לחכות להחלטה נוספת של בית המשפט, אם כי לא נראה שהחלטה נוספת להרשיע את זדורוב תשכנע את המאמינים בחפותו.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 9 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד