בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שלג בצפון, צפי לשלג בהרי המרכז

בירושלים נערכים לשלג הצפוי השבוע, ובלילה השלג צפוי להיערם בצפון

  • י"ד שבט תשע"ו - 19:39 24/01/2016
גודל: א א א
שלג. ארכיון (דוברות מטה בנימין)
שלג. ארכיון (דוברות מטה בנימין)

השלג שירד היום בכמה מיישובי צפון רמת הגולן והחרמון, ימשיך לפקוד במהלך הלילה (ראשון) אזורים נוספים ברחבי הארץ, מהצפון, דרך ירושלים ודרומה ממנה. בפסגות הרי המרכז ובצפון, ירד הלילה השלג, וייתכן סיכוי נמוך לשלג קל בשעות הבוקר המוקדמות בבירה.

ברחבי הארץ ירד גשם שוטף ובמספר מקומות ירד שלג, אך ברובם לא נתפס על הקרקע.

הגשם צפוי לרדת לפרקים, כשהוא מלווה ברוחות ערות, מצפון הארץ ועד לצפון הנגב ויהיה קר במיוחד. במקומות המועדים קיים חשש לשיטפונות. גם מחר יהיה קר במיוחד, וגשם ירד בעיקר במרכז הארץ ובצפון הנגב. בהרי המרכז והצפון צפוי שלג לקראת הערב, וייתכן אף בירושלים. מזג האוויר הסוער יהיה גם ביום שלישי, ברביעי הסופה החורפית תמשיך לשרור, גם בהרי יהודה וירושלים, בלילה קיים חשש לקרה. ככל הנראה יום זה יהיה יומה האחרון של הסופה ובחמישי יהיה מעונן חלקית ואף תחול עלייה קלה בטמפרטורות, אך עדיין יהיה קר מהרגיל לעונה.

שלג שירד בקרית  ארבע, היום (בשי דרשן, TPS)

בשל מזג האוויר הצפוי, הרשויות וגופי החירום בירושלים, גם השלימו את היערכותם. מעיריית ירושלים נמסר, כי 100 מפלסות שלג, מפזרות מלח וכלים הנדסיים לפילוס צירים ראשיים, יפעלו הלילה בעיר, ובמידה ותהיה החרפה במזג האוויר, יגויסו עשרות מפלסות וטרקטורונים נוספים.

בחרת סיטיפס המפעילה את הרכבת הקלה, מבקשים מהנהגים הנתקעים בעקבות מזג האוויר בבירה, שלא לעצור את רכבם על פסי הרכבת הקלה, מה שיקשה על פעילות הרכבת והפשרת השלגים בפסים. כמו כן, בסיטיפס הצטיידו השנה ברכבים בעלי כפות לצורך פילוס השלג. מוקד 100 של המשטרה יתוגבר, יחד עם הכוחות בשטח, ויהיה ניתן להתעדכן דרך המוקד אודות צירי התנועה.

השלג כאמור, צפוי להיערם הלילה באזור הצפון, ורק בשעות הבוקר יוחלט האם ייפתחו מוסדות הלימוד ברמת הגולן באזורים נוספים, בהתאם למזג האוויר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד