בע"ה י"ב אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

היסח דעת בנהיגה והתאונה הקשה

בתו של אדמו"ר מביאלה, חסיד סלונים, בנו של רב מוכר בברסלב ושלושה הרוגים נוספים. שישה הרוגים ו-12 פצועים בתאונה הקשה בכביש 1. מהמשטרה נמסר (ב') כי התאונה נגרמה מהיסח דעתו של הנהג

  • ו' אדר תשע"ו - 06:55 15/02/2016
גודל: א א א
התאונה הקשה, אמש (דוברות מדא)
התאונה הקשה, אמש (דוברות מדא)

שמותיהם של ארבעה מתוך ששת ההרוגים בתאונת הדרכים הקשה על אוטובוס 402 מירושלים לבני ברק בכביש 1, הותרו הלילה לפרסום. מהמשטרה נמסר הבוקר (שני) כי הסיבה לתאונה ככל הנראה היא היסח הדעת של נהג האוטובוס.

יעקב מאיר חשין בן 27, הוא חסיד ברסלב שהתגורר עם הוריו בשכונת רמות בירושלים. חשין למד בישיבת נדבורנה בבני ברק ונמנה על תלמידיו של אדמו"ר מנדבורנא זצ"ל. בהמשך עבר חשין ללמוד בכולל ברסלב בירושלים.

זירת התאונה הקשה, אמש (דוברות מד"א)

ישראל וינברג בן 26, חסיד סלונים שהתגורר בשכונת שמואל הנביא בירושלים ולמד בישיבת סלונים. קרוביו סיפרו כי הוא היה בדרכו לחתונה של קרוב משפחתו. ישראל הוא נינו של אלכסנדר זיסקינד מהוראדנא מחבר הספר 'יסוד ושורש העבודה'.

לוי יצחר אמדדי בן 17, חסיד ברסלב ובנו של הרב הלל אמדדי מרבני ברסלב בעיר יבנאל, בה התגורר.

חנה פרנקל בת 23, בתו של אדמו"ר מביאלה-אוסטרובצה וכלתו של אדמו"ר מבוטושאן. בעלה שנסע עמה באוטובוס נפצע בתאונה באורח קל. חנה התייתמה עוד בצעירותה מאמה.

ההרוגים בתאונה הקשה (מימין לשמאל: לוי יצחק אמדדי, ישראל וינברג ויעקב חשין)

במרכז הרפואי אסף הרופא בצריפין, נלחמים כעת הרופאים על חייה של שרה בת ה-20, שאמורה להינשא בקרוב. בני משפחתה מבקשים להתפלל לרפואת שרה בת דינה.

בתאונה נפצעו עוד 12 נוסעים, מתוכם 3 במצב בינוני ו-9 קל. הפצועים פונו לטיפול במרכזים הרפואיים תל השומר, וולפסון, אסף הרופא, קפלן ומעייני הישועה.

באגף התנועה של המשטרה הקימו צוות חקירה מיוחד לחקירת נסיבות התאונה, בין אוטובוס 'אגד' לבין למשאית שנסעה לצידו. נהג המשאית, ערבי כבן 40 ממזרח ירושלים, עוכב לחקירה. הבוקר (ב') נמסר מהמשטרה כי עקב תקלה עצר נהג המשאית בצד הדרך ונהג האוטובוס, שככל הנראה לא הבחין, סטה מנתיבו והתנגש במשאית. גם נהג האוטובוס נחקר בגין גרימת מוות ברשלנות ומעצרו הוארך עד השעה 10:00 אז יובא בפני שופט בבית המשפט לתעבורה בגבעת שאול-ירושלים לצורך הארכת מעצרו.

"כל היסח דעת במהלך נהיגה, כגון שימוש בסלולאר או כל עיסוק אחר, מהווה סכנת חיים של ממש", נמסר הבוקר מהמשטרה. "כמו כן, על ציבור הנהגים להבין את המסוכנות שיש בעצירה בשול הדרך. ככלל, אין לעצור בשול אלא בנקודות עצירה ומתחים מוסדרים. אם וכאשר נהג נתקל בתקלה ברכב, עליו לעצור בשול במרחק מקסימלי מנתיב הנסיעה, לנקוט בסימני אזהרה, להתקשר למוקד 100 וניידת תגיד לסייע לו".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד