בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דני דיין מונה לקונסול ניו-יורק

סוף לסאגת דיין-ברזיל, דיין מקבל תפקיד בניו-יורק. בעבר הוצע לו גם תפקיד בלוס אנג'לס אולם דיין לא וויתר וכעת הוא מקבל את התפקיד בו היה מעוניין מלכתחילה

  • י"ח אדר ב תשע"ו - 11:55 28/03/2016
גודל: א א א
דני דיין (יוטיוב צילום מסך)
דני דיין (יוטיוב צילום מסך)

דני דיין ימונה לתפקיד הקונסול הכללי בניו-יורק, כך החליט הבוקר (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההחלטה הזו מסיימת את פרשת דיין-ברזיל, פרשה שהחלה עם סירובה של ברזיל לקבל את דיין כנציג מדינת ישראל, בעקבות תפקידו כיו"ר מועצת יש"ע בעבר.

דיין שהעדיף מלכתחילה לקבל את התפקיד בניו-יורק, מונה בתחילה לשגריר בברזיל מאחר ונתניהו העדיף לשמור את התפקיד לאדם אחר. לאחר סירובה של ממשלת ברזיל, הוצע לו תפקיד בלוס אנג'לס אולם הוא סירב וביקש את התפקיד בניו-יורק, היום כאמור התקבלה בקשתו והוא מונה לקונסול הכללי במדינה.

"אני מאמין ביכולתי לבצע מהפכה בהסברה הישראלית בצפון אמריקה, שניו יורק היא הלב הפועם שלה", אמר היום דיין, "אדע לנהל דו-שיח מכיל ומכבד עם כל רבדי היהדות האמריקאית, אורתודוקסים כרפורמים, ליברלים כשמרנים ועם תומכי שתי המפלגות. כל זאת, תוך ייצוג נאמן ומאמין בעמדות ישראל".

כזכור, בעקבות החלטת ברזיל שלא לקבל את דיין הודיע נתניהו כי לא ימונה שגריר אחר במקומו. עם זאת לפני כשבועיים הוציא משרד החוץ מכרז לתפקיד השגריר בברזיל, מכרז שלאחר שעתיים נטען שהתפרסם בעקבות תקלה טכנית. כעת, לאחר מינויו של דיין לקונסול בניו-יורק, לא ברור תוך כמה זמן ימונה שגריר אחר בברזיל אם בכלל.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


6 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד