בע"ה ל' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ב'מחנה הציוני' מחבקים את בוגי

האם יעלון בדרך לשמאל הרשמי?!

  • ב' ניסן תשע"ו - 09:38 10/04/2016
גודל: א א א
יעלון ונתניהו בכנסת (דוברות הכנסת)
יעלון ונתניהו בכנסת (דוברות הכנסת)

המאבק המתנהל בציבור וברשתות החברתיות נגד שר הביטחון משה יעלון בשל התנהלותו בנושאים רבים שעל סדר היום הגיע לשיאו סביב פרשת החייל מחטיבת 'כפיר' זחיסל את המחבל בחברון בפורים.

ההתטאויות החריפות של יעלון נגד החייל ותומכיו הביאו למתקפה חריפה נגדו, בעיקר ברשתות החברתיות. לאחר שביום שישי הוא ניסה להדוף את הביקורת נגדו וטען שהוא פועל מתוך דאגה ל"מדינת ישראל צודקת, שפויה ומוסרית", נחלצו לעזרתו גם בכירים באופוזיציה.

חבר הכנסת יואל חסון אמר אתמול (שבת): "אני אומר באופן חד משמעי שיעלון הוא שר הביטחון שלי ושצריך להגן עליו. חבל שהאמירה שלי יותר נחרצת וברורה מאשר הגינוי הרפה והחלש שהוציא נתניהו כמעט בהיחבא". חסון הוסיף והעריך שיעלון "יחפש את דרכו החוצה מהליכוד שהפך למשיחי וקיצוני, ולא מופרך להעריך שיתקיימו מגעים להצטרפותו למחנה הציוני. כיום אין לו אף פלטפורמה מפלגתית מתאימה יותר".

גם חבר הכנסת יאיר לפיד הביע אתמול תמיכה פומבית ביעלון ואמר ש"העובדה שאין קול חזק יותר מתוך הממשלה של גיבוי לשר הביטחון היא תעודת קלון לממשלה הנוכחית".

חבר הכנסת אורן חזן, אחד הפוליטיקאים הבולטים במאבק למען החייל, תקף בחריפות את הפרסומים הללו: "יעלון, מי שבמקום לתת גיבוי לכלל החיילים, מתנער מחייל, שהוא לוחם קרבי וחובש מצטיין, ובוחר לבצע קמפיין ממוקד שחורץ את דינו של החייל מחברון, עוד לפני כל בדיקה או חקירה, רק כדי למצוא חן בעיני התקשורת והשמאל ואף מגדיל וקובע שמדובר בחייל ש'סרח'... שלא יצפה שיקבלו אותו בפרחים ושושנים!".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד