בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הבת שלנו נרצחה, זה לא מוות טבעי"

לפני חמישה חדשים נמצאה גופתה של ג'ולי פירסון ללא רוח חיים. המשטרה טענה כי מדובר במוות טיבעי. כעת מפרסמת משפחתה תמונות של גופתה מלאה בחבלות בעיתונות הבריטית

  • י"ב ניסן תשע"ו - 19:40 20/04/2016
גודל: א א א
אילת
אילת

משפחתה של גולי פירסון שגופתה נמצאה לפני מספר חדשים באילת, פרסמו תמונות מזעזעות של הגופה, בניסיון לקבל תשובות בנוגע לסיבות המוות של ביתם.

ג'ולי פירסון היא אזרחית בריטית שהגיע לישראל והתגוררה באילת לפני מותה חייתה פירסון עם בן זוג ערבי ממזרח ירושלים, שלטענת מקורביה נהג להכות אותה ולסמם אותה. לפני חמישה חודשים גופתה נמצאה עם סימני חבלה, אך במשטרה קבעו כי היא מדובר במות טבעי, כתוצאה מדימום פנימי. כאמור, כעת מפרסמת משפחתה תמונת מזעזעות של גופתה בעיתון ה'דיילי מיל' בבריטניה בניסיון ללחוץ על המשטרה למתן תשובות.

פירסון היא לא הראשונה שהוכתה על ידי בן זוגה הערבי. על פי דיווחים באתר 'ערב ערב באילת' מדובר בערבי שהגיע לאילת לפני כעשר שנים, אז הורשעבעבירות סמים, באיומים ובשני מקרים של תקיפת קטינה שהיתה אז בת זוגו. הוא טען בפני השופט שחווה קשיים בנישואים מאחר והיה ערבי ובת זוגו הייתה יהודיה, והשופט הטיל עליו עונש מאסר על תנאי.

לפני קרוב לשנה נעצר הערבי שוב לאחר שהיכה את פירסון שהייתה אז בת זוגו. לאחר שזרק אותה מהדירה, התלוננה פירסון במשטרה ובמסגרת עיסקת טיעון נכנס הערבי לחודש מאסר. חברתה של פירסון סיפרהל'ערב ערב באילת' כי הערבי נהג להכות אותה ולסמם אותה באופן קבוע, המעסיק שלה סיפר כי ניסה להניא אותה מהקשר עם הערבי ללא הצלחה.

כאמור, לפני כחמישה חדשים נמצאה גופתה של פירסון, חברתה סיפרה כי יום קודם לכן היא הוכתה על ידי בן זוגה. אך במשטרה לא יחסו אליו את הרצח. כעת מפרסמת המשפחה תמונות של גופתה כשהיא מלאה בחבלות על מנת לעורר הד ציבורי שאולי יגרום למשטרה לבדוק מחדש את הנושא.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 8 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד