בע"ה כ"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בעקבות החום: שיא חדש בצריכת החשמל

השרב הכבד הגיע לשיאו ומעכשיו צפויה התקררות. עשרות דונמים נשרפו סמוך לירושלים כתוצאה מהשרפות שהשתוללו עקב החום

  • ח' אייר תשע"ו - 20:49 16/05/2016
גודל: א א א
הכוחות בזירת השרפה בירושלים (מדא י-ם)
הכוחות בזירת השרפה בירושלים (מדא י-ם)

יממה לאחר שבירת שיא הביקוש לחשמללחודש הלועזי הנוכחי של כל הזמנים, נשבר היום (שני)שוב השיא שנרשם בשעה 15:19ועמד על 11,770 מגוואט.

השיא הקודם שנשבר אתמול בשעה 15:26 עמד על 11,349 מגוואט, והשיא הקודם של החודש הלועזי עמד על 11,332 מגוואט ונרשם בתאריך בשנה שעברה.

החום הקיצוני שהחל בסוף השבוע האחרון הגיע לשיאו במערבה של הארץ אתמול, ובמזרחה של הארץ היום. על פי התחזית, כבר הלילה תורגש ירידה קלה ויעשה נעים.

מחר ירדו הטמפרטורות באופן משמעותי, ובכך יסתיים לו גל החום השרבי שפקד את הארץ. בעקבות החום הרב, פעלו עשרות צוותי כיבוי בשרפות גדולות שהשתוללו ברחבי הארץ. בכפר אוריה סמוך לירושלים פעלו כעשרה צוותים, למעלה משישים כבאים ומתנדבים ושישה מטוסי כיבוי. לבסוף, הצליחו הצוותים להשתלט על השרפה שכילתה למעלה מחמש מאות דונמים.

שריפה נוספת השתוללה אחר הצהריים בשוק הסיטונאי בשכונת גבעת שאול בירושלים. האש התפשטה לכיוון קו הבתים המזרחי של השכונה. 15 צוותי כיבויפעלו במקום והשיגו שליטה על האש.

בית כנסת בגבעת שאול פונה על ידי המשטרה.תושבים שמתגוררים בסמוך לאזור השריפה נקראולסגור את החלונות ולדווח למוקד 100 של המשטרה על כל סיוע שנדרש. בעקבות הדליקה, קטע בכביש 1 לכיוון ירושלים סמוך לכניסה לעיר נחסם לתנועה למשך כשעה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 0 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד