בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

לאור יום: בדואים גנבו גנרטור ממשק

צפו: בדואים חודרים למשק בדרום וגונבים גנרטור. אחד הגנבים נתפס

  • מערכת הקול-היהודי
  • י"ב אייר תשע"ז - 06:33 08/05/2017
גודל: א א א
תיעוד הגניבה (דוברות המשטרה)
תיעוד הגניבה (דוברות המשטרה)

חקירה שניהלו חוקרי משמר הגבול של משטרת ישראל הביאה היום להגשת כתב אישום כנגד בדואי החשוד בגניבת גנרטור ביום העצמאות מהיישוב קדש ברנע שבדרום.

ביום העצמאות הגיעו שני בדואים למשק ביישוב קדש ברנע שבדרום במטרה לגנוב את גנרטור החירום של בעל המשק. השניים הצליחו לפרוץ למחסן בו היה הגנרטור, העמיסו אותו על רכבם ונמלטו מהמקום, כל זאת לאור היום. עובד זר ששהה במקום הבחין בהם שניות לפני שנמלטו אך לא הספיק לעצור אותם.

תיעוד הגניבה (דוברות המשטרה):

לאחר פעולות חקירה, הצליחו במג"ב ללכוד את אחד החשודים, בדואי בשנות ה-20 לחייו המתגורר בכפר ביר הדאג', ולמצוא את הרכב עם הגנרטור.

אתמול (א') הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט השלום בבאר שבע.

במג"ב אומרים כי בהגשת כתב האישום לא הסתיימה החקירה וכי נעשים מאמצים להגיע גם לחשוד השני שהיה שותף לגניבה. עוד מוסיפים במג"ב כי מעבר לעלות הגבוהה של הגנרטור ולנזק הכלכלי שהיה נגרם, מדובר בגנרטור ששימש לגיבוי של מערכות ההשקיה במשק, מערכות חיוניות מאוד שחייבות לעבוד גם במקרים בהם אין חשמל. הרכב איתו ביצע החשוד את הגניבה הוחרם והגנרטור הוחזר לבעליו.

בתוך כך, במהלך יום העצמאות גנבו בדואים 11 עגלים ממושב בית אלעזרי שבשפלה. העגלים אותרו בידי מטייל כשהם דחוסים בטנדר בשטח פתוח. חלקם מתו וחלקם הוחזרו לבעליהם.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 7 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד