בע"ה כ"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אטינגר לבג"ץ: "אתם פוגעים בשלום הציבור ובביטחונו"

שופטי בג"ץ אישרו את קיום 'צו הצמצום' נגד אטינגר "מטעמי בטחון המדינה ושלום הציבור". בטיעונים לעתירה הוא כתב "במקום חוקי התורה אני נאלץ לעמוד מול בית משפט ששופט על פי חוקים של בשר ודם שהיום כאן ומחר בקבר"

  • כ"ה אדר תשע"ה - 16:00 16/03/2015
גודל: א א א
הצו שהוצא כנגד אטינגר
הצו שהוצא כנגד אטינגר

שופטי בג"ץ דחו הבוקר (שני) את העתירה שהגיש עו"ד עדי קידר מארגון חוננו נגד הצווים המנהליים שנחתמו בידי שני אלופי פיקוד כנגד מאיר אטינגר, תושב השומרון, האוסרים עליו שורה של מגבלות, בניהם לעזוב את ביתו בשומרון, לא להיכנס לירושלים, לא לצאת מביתו החדש בשעות הערב ועוד.

עוד בטרם פורסמה ההחלטה, שלח אטינגר לשופטי בג"ץ טיעונים בכתב אותם תכנן להגיד במהלך הדיון, אך לא הספיק להגיע אליו. "לפני כשבועיים קיבלתי צו הרחקה מביתי בגבעת סנה יעקב שעל יד עיר הקודש שכם. צו שמורה לי לעזוב את מקום מגורי – נחלת יוסף הצדיק, את בית הורי בירושלים עיר הקודש והמקדש ואת בית הורי אשתי בשילה – המקום בו היה המשכן אלפי שנים לפני שנחקקו החוקים המוזרים והמשונים שעל פיהם פועל בית משפט זה", כתב אטינגר בפתח המכתב.

"לצערנו, בארץ ישראל שולט שלטון שאינו נאמן לתורה ולמצוות, שקדושת ארץ ישראל זרה לו והיותו קרוי בשם יהודי הוא מס שפתיים בלבד. זהו המצב שהביא אותי לעמוד פה, לפני בית משפט שבעיני הוא גוף אחד עם אלו שהרחיקו אותי מביתי ומארץ אבותי, שמטרתו היא לקדם את ההתבוללות ולמחוק את ייחודו של עם ישראל, ובעיניו ביטחון המדינה אינו זהה עם ביטחון היהודים, ושלום הציבור לא זהה עם מה שנאמר בברכת כהנים 'וישם לך שלום'".

"אנחנו רוצים את בטחון היהודים מתוך בטחון בה', באהבת ישראל". מאיר אטינגר (יהודה פרל)

"בית המשפט הזה מכנה את עצמו בית גבוה לצדק, אבל בעינינו הוא הסמל והעיקר של חוסר הצדק ושל גנבת השם "ישראל". הבושה הגדולה ביותר שהיתה לעם היהודי מיום היותו לעם, עם ישראל שחיכה אלפיים שנה לחזור לארץ הקודש והתחנן "ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים" והתכוון לשובה של השכינה, של הקדושה, ושל התורה שהיא האור לכל הגויים".

"בית המשפט היום – סטירת לחי ליהודים"

"בית משפט זה יושב כאן בארץ ישראל, הארץ שניתנה לעם ישראל כדברי דוד מלכנו בספר תהילים- "בעבור ישמרו חוקיו ותורותיו ינצרו הללויה" ושופט על פי חוקים זרים, חוקות הגויים, הוא סטירת הלחי המצלצלת ביותר לעם ישראל לכל דורותיו וחוסר צדק משווע עם כל היהודים שנהרגו נעקדו ונטבחו בכל אלפי שנות הגלות למען קידוש ה'".

"אותי עזבו מקור מים חיים, לחצוב להם בורות נשברים אשר לא יכילו המים" אומר הנביא. במקום חוקי התורה, חוקי אמת וצדק, חוקים אלוקיים, אני נאלץ לעמוד מול בית משפט ששופט על פי חוקים של בשר ודם שהיום כאן ומחר בקבר, חוקים של אנשים נגועים באינטרסים, של מדינה ששופטיה, שוטריה, שריה ונשיאיה – הם בעצמם אינם מכבדים את החוק הזה".

"משפט מפורסם אומר ש"על ראש הגנב בוער הכובע", מי שמרגיש שלא בצדק הוא יושב כאן בארץ, שהוא משתמש במרמה בזכותנו על הארץ בשם התנ"ך שאותו הוא לא מכבד. מרגיש תמיד חסר ביטחון וששלטונו בסכנה. לשם כך ורק לשם כך נועדו צווי ההגליה".

"מטעמי ביטחון המדינה ושלום הציבור" כתוב בצו שהובא לי. זה הזמן לומר – לא אני עכרתי את ישראל אלא אתם היושבים כאן וקודמיכם אתם שפוגעים בביטחון היהודים שוב ושוב בקלות דעת כששחררתם מחבלים ורוצחים והרסתם בתי יהודים".

"אתם שפגעתם בשלום הציבור כשטשטשתם את הזהות היהודית, ואת ההגדרה של מיהו יהודי. ואנחנו אלו שרוצים אך ורק את הזהות היהודית ואת ההגדרה של מיהו יהודי. ואנחנו אלו שרוצים אך ורק בטובת היהודים בביטחונם ובשלום הציבור מתוך ביטחון בה' ששמו שלום באהבת ישראל האמיתית".

"שובו בנים שובבים" לעולם לא ננעלו דלתי התשובה אני מזמין את כולכם אלופי הפיקוד החתומים על צווי ההגליה, אנשי המחלקה היהודית ושפטי בית המשפט זה לחזור בתשובה שלמה ולשוב ולהצטרף אלינו לדאוג באמת לביטחון היהודים ולעשות שלום בארץ. לבינתיים אני מזמין אתכם לדין תורה בבית דין השופט על פי חוקי תורת אמת", סיים אטינגר את מכתבו.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


5 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד