בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הורי הפצוע: "לא תאונה - פיגוע"

"אני ראיתי בעניים שלי את הרשע הרוצח", אמר החייל זמן קצר לפני שאיבד את הכרתו. הוריו מעבירים את המסר

  • אברהם שפירא
  • ט"ז חשון תשע"ה - 16:21 09/11/2014
גודל: א א א
פיגוע הדריסה בגוש עציון (צילום מסך)
פיגוע הדריסה בגוש עציון (צילום מסך)

יום לאחר הפיגוע בגוש עציון בו נדרסו שלושה חיילי צה"ל בידי נהג ערבי, כאשר הסגיר עצמו המחבל לידי כוחות הבטחון, טענו גורמים שונים בשב"כ ובמערכת הבטחון כי האירוע לא היה כי אם תאונת 'פגע וברח' ולא מדובר בפיגוע.

"זו הייתה פעולה מכוונת מראש בכוונה לרצוח", אמרו היום הוריו של החייל משה יונתן אהרוני שנפצע באורח קשה בפיגוע. בשעה זו עדין מאושפז החייל, יחד עם חבריו, בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא מחוסר הכרה.

רוני אהרוני, אביו של משה, התעקש להגיד לתקשורת כי מדובר בפיגוע לכל דבר. זמן קצר לאחר פציעתו, הספיק החייל לספר לאביו את אשר אירע. "אבא, אני ראיתי את העניים של הנהג הרשע, הרוצח", אמר החייל הפצוע. "הוא לא ניסה לבלום והוא רצה לפגוע בנו. הוא רצה לשלוח אותנו לעזאזל. הנהמה של המנוע כשהוא מאיץ ונכנס בנו באופן מובהק וברור עד שהוא שלח אותנו לעזאזל", השלים האב את ציטוט בנו.

"המחבל קיבל רוח גבית מאותו גורם צבאי"

"אני רק מזכיר לכם את ה'תאונות' הרבות שהיו לנו עם טרקטורים וברכבת", הוסיף האב. "אנחנו נדהמים לראות את הרוח הגבית שהוא קיבל מאותו גורם צבאי עלום שם.אני מזמין אותו להגיע לחדר שבו שוכב בני, להסתכל לנו בעיניים ולהגיד לנו את זה. אנחנו ממתינים. כולם – ממפקד הפלוגה ועד גורמים בכירים יותר - אומרים לי שזה היה אירוע טרור מובהק. כל מי שראה את הסרטון אומר שזה ניסיון רצח לשמו. מי שמסתתר מאחורי תאונה נותן רוח גבית לאותו מחבל רשע".

עוד אמר האב והוסיף, כי האמירה כי האירוע היה תאונה ולא פיגוע, נבעה מתוך"אינטרסים שלא לטובת עם ישראל. יש לו אג'נדה או רצון לקידום, תועלת פוליטית או קידומית, אולי יש עניין לטאטא, כדי שהסטטיסטיקה תראה פחות אירועים של כישלון".

הרכב שפגע בחיילים בגוש עציון

"אני מרחמת על אותו גורם צבאי", הוסיפה האם יקרה. "מה שהוא עשה זה לרקוד על הדם. אני פונה אליך מהמקום האנושי. בוא תסתכל על הבן שלי. תחשוב שזה היה הבן שלך ואני הייתי אומרת שזו תאונה".

ביום רביעי בערב, שעות ספורות לאחר פיגעו הדריסה בירושלים, פגע ערבי באמצעות רכבו בשלושה חיילים מיחידת כפיר בשעה שעמדו על כביש 60 סמוך לעמדת צה"ל בכפר אל ערוב בגוש עציון. החיילים פונו במצב קשה ובינוני לבית החולים בירושלים והמחבל נמלט מהמקום.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד