בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מה גרם לשריפה הקטלנית בפסגת זאב?

ביום שישי נפטרה אורית לונדון שנפגעה אנושות בשריפה בפסגת זאב. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • י"ב שבט תשע"ה - 19:25 01/02/2015
גודל: א א א
הדירה שנשרפה (דוברות כיבוי והצלה)
הדירה שנשרפה (דוברות כיבוי והצלה)

לאחר שבוע בו נאבקו רופאי בית החולים הדסה עין כרם על מנת להציל את חייה של אורית לונדון, שנפגעה אנושות בשריפת דירה בשכונת פסגת זאב בירושלים, נפטרה אורית ביום שישי והובאה למנוחת עולמים בחלקת ויז'ניץ בבית העלמין בבני ברק.

השריפה פרצה בליל שבת שעברה לפנות בוקר בקומה השנייה של בית פרטי בפסגת זאב והתפשטה ליחידת הדיור בה התגוררה לונדון יחד עם בעלה. הבעל היה באותה השעה במשמרת כמאבטח. כוחות גדולים של כיבוי אש הוזעקו למקום אך התקשו להיכנס לדירה בשל האש העזה. רק לאחר מספר דקות הצליחו הכבאים להיכנס ובקומה השניה מצאו את אורית שנפגעה אנושות.

להב-משנה חיים מזרחי, קצין כיבוי שהגיע ראשון לזירה, סיפר: "הגענו לשריפה בבית ברחוב בצלאל בפסגת זאב תוך שלוש דקות מרגע ההזנקה. הצוותים שהגיעו איתי נכנסו לתוך מסך של אש ועשן תוך כדי סיכון עצמי אדיר, והגיעו לקומה העליונה. לאחר סריקה קצרה נמצאה בחדר האמבטיה גברת צעירה מחוסרת הכרה. חילצנו אותה והעברנו אותה לידי כוחות מד"א. כמו כן מפקד צוות שחתר לחילוץ הלכודה מתוך הלהבות האדירות נפגע קל וטופל במקום ע"י מד"א".

המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי הפרשה או כל פרט העלול לזהות את החשודים במעשה, וביום שישי הוארך הצו בשנית.

תושבי פסגת זאב התלוננו לא אחת על הפשיעה הגוברת מצד ערבים באזור, ובמיוחד על רקע מקרי התבוללות בהם מעורבים ערבים, אשר רבים מהם עוסקים גם בפלילים.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד