בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

קמפיין תמיכה: "בנצי אוהב ישראל"

מודעות תמיכה רבות ביו"ר ארגון להב"ה מופצות בימים אלה בירושלים. "שאף אחד לא ינסה להסתיר על עבודת הקודש שלו"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • א' טבת תשע"ה - 13:22 23/12/2014
גודל: א א א

מודעות רבות הופצו הלילה (שלישי) ברחבי ירושלים התומכות ביו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין שנעצר לאחרונה בחשד להסתה לגזענות נגד ערבים. "בנצי אוהב ישראל", נכתב במודעות בהם מתנוססת תמונתו של גופשטיין. "בנצי גופשטיין שיקם מאות בנות ישראל שנפלו לקשרים של התבוללות", הוסבר במודעה.

בשורה קטנה למטה נכתב, כי "נעצר בגלל שהרגיז את השלטון המבולבל".

ארגון להב"ה פועל שנים רבות להצלת בנות ישראל מהתבוללות עם גויים בארץ, ולאחרונה נעצרו קרוב לעשרים מפעילי הארגון בניסיון לפגוע בפעילותם. "מתקיפים אותו בנושא של הסתה ושטויות אחרות ושוכחים את העיקר", אומר בשחה עם הקול היהודי נריה אופן שעומד מאחורי היוזמה.

מביע תמיכה ביו"ר להב"ה. נריה אופן

"בנצי גופשטיין התמסר בעשרים שנה האחרונות, בעבודת נמלים, לשקם בנות, לדאוג למעונות ולחדש את הקשר במשפחות שהתפרקו", אומר אופן בשבחו של גופשטיין. "הוא עשה הרבה עבודה סיזיפית של הצלת בנות ואף אחד לא יכול לקחת לו את זה. שאף אחד לא ינסה להסתיר את עבודת הקודש שלו בכל מיני דברים שציבורית, קשה להרבה אנשים לעכל אותם".

"מטרת המודעות היא הבעת סולידריות ותמיכה ביהודי יקר וצדיק שנמצא כעת בעת צרה ומצוקה", אומר אופן ומוסיף לסיום, כי נשאר עוד סכום כסף מסוים בכדי לכסות את הדפסת המודעות והדבקתם. המעוניינים להשתתף במימון הקמפיין ניתן לפנות לנריה אופן: 052-4295171

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד