בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רעננה: "ינצרו יהודים ולא נעשה כלום?!"

עוזרו של רב העיר רעננה קורא לתושבי ירושלים שגם אליהם צפויים להגיע אנשי המיסיון: "אתם צריכים ללמוד מאיתנו, ההפגנה שעשינו הותירה רושם אדיר"

  • אברהם שפירא
  • ט"ז אייר תשע"ה - 22:00 05/05/2015
גודל: א א א
הפגנה כנגד מיסיונרים במבשרת ציון (יד לאחים)
הפגנה כנגד מיסיונרים במבשרת ציון (יד לאחים)

לאחר ההפגנה הגדולה ברעננה, בה השתתפו אלפים, קורא יהודה רייך, תושב העיר ועוזרו של רבה, הראשי הרב יצחק פרץ, לתושבי ירושלים להיאבק גם הם נגד העברת יהודים על דתם. "הם צריכים ללמוד מאיתנו".

"קודם כל, שראש עיריית ירושלים יבטל את האירוע", אומר רייך וקורא לתושבים "לבוא ולמחות ולהפעיל לחץ - שהדברים לא יעברו בשקט.יכול להיות שינצרו כאן יהודים ולא נעשה כלום?! לשנות את הרכב בית המשפט הם לא יכולים אבל להפעיל לחץ על העירייה ועל אנשי המועצה הדתית ונציגי הציבור זה דבר שחובה לעשות. לתת שבעיר הקודש גם יהיה ככה?!" תמה עוזר הרב.

"הקריאה בהפגנה הייתה גם כנגד בית המשפט שמאפשר דבר כזה וגם נגד הנוצרים. זה עשה רושם אדיר. כולם הגיעו - דתיים לאומיים, חרדים, ספרדים וחילונים. הנושא הזה חוצה מחנות. מה הם קשורים אלינו? שילכו לכנסיות שלהם".

"בית המשפט נותן יד להעברה של יהודים על דת. להערכתי כל הסערה סביב העניין הותירה רושם גדול שעוד ידובר עליו. שיראו שברעננה אי אפשר לעשות מה שרוצים ולהמיר את הדת בגלל שזה עיר שקטה".

"להערכת ארגון יד לאחים, המיסיונרים לא ירצו שוב לבוא לכאן ולהתבזות. אבל יש לזכור שזו רק הערכה. בתקופה הקרובה, על פי מה שיודע לנו, לא אמור להתקיים עוד אירוע".

הלילה (שלישי) נתלו מאות מודעות בעיר רעננה בהם בקשו הפעילים להשוות בין מדינה יהודית למדינה דמוקרטית. "מדינה יהודית פועלת כפי שציוותה התורה: "ונתצתם את מזבחותם ושברתם את מצבותם",מדינה דמוקרטית מסייעת בבניה, שיפוץ ופיתוח המקומות הקדושים לכל הדתות".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד