בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מאות בהפגנה נגד המיסיון: "צלם בהיכל"

הפעילים מפגינים נגד אירוע המיסיון בירושלים שצפוי להמשך מספר ימים. "נלחם נגד המיסיון מלחמת עמלק. אי אפשר להסכים, לא לכינוס ולא עם אלו שאפשרו אותו"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ב' סיון תשע"ה - 20:40 20/05/2015
גודל: א א א
הפגנה נגד המיסיון בירושלים, היום (להבה)
הפגנה נגד המיסיון בירושלים, היום (להבה)

מאות פעילים הפגינו הערב (רביעי) סמוך לאולם 'ארנה' בירושלים במחאה על אירוע המיסיון הנערך כעת במקום וצפוי להמשך עוד מספר ימים.

בין המפגינים נמצא ח"כ לשעבר אלי ישי, חבר מועת עיריית ירושלים אריה קינג יחד עם עוזרו יהונתן יוסף, הרב אליהו שלזינגר רב שכונת גילה, הרב יואל שוורץ, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין.

במהלך ההפגנה התרחשו מעט עימותים וחמישה צעירים, בניהם שלושה קטינים, נעצרו בידי המשטרה לחקירה בטענה שניסו לחסום את הכביש. עו"ד עדי קידר מטעם ארגון חוננו פועל לשחרורם.

עוד בנושא:
הרב ליאור: "חובה קדושה למחות"
הרב נבנצל: "למנוע מהכינוס המיסיונרי להתקיים"

"נלחם נגד אנשי המיסיון מלחמת עמלק". הרב אליהו שלזניגר (להב"ה)

"הנוצרים תמיד היו בנצרת או בכל מיני מקומות, אבל היום נתנו להם דריסת רגל במרכזה של ירושלים, זהו חילול ה' גדול" זעק רבה של שכונת גילה בעיר הרב שלזינגר. "אנחנו אומרים 'ואבינו לציון עירך ברינה ולירושלים בית מקדשך בשמחת עולם'. ירושלים היא בית מקדשך, קדושתה היא מהמקדש. להביא את האירוע הזה לירושלים הוא לעשות מה שעשה נבוכדנצר שהעמיד צלם בהיכל. על זה צמים בשבעה עשר בתמוז. זהו צלם בפלטרין של מלך, חילול ה' נורא".

הרב שלזינגר הוסיף ואמר "נלחם נגד אנשי המיסיון מלחמת עמלק. 'מלחמה לה' בעמלק מדור דור'. אי אפשר להסכים, לא עם הכינוס הזה ולא עם אלו שאפשרו את הכינוס הזה"

| "הגענו לארץ ישראל כדי לשבור את השקר של הנצרות"

הרב יואל שוורץ אמר, כי "כתוב שכשאמרו ישראל בקבלת התורה 'נעשה' זה כנגד עשיו-הנצרות ו'נשמע' כנגד האיסלם, כך קיבלנו את התורה כמו שצריך. כשמקבלים את התורה כמו שצריך אין עשיו ואין נצרות, יש רק אמת אחת של הקב"ה", זעק הרב שוורץ. "חשוב שנזכור את הדברים האלו. למה הנוצרים באים לכאן? בגלל חג השבועות, בגלל שבשבועות נגמרה הנצרות והאיסלם, עד שחטאנו בחטא העגל. הזוהר הקדוש אומר שהעגל היה חצי שור חצי חמו, החזרנו את הנצרות והאיסלם בחטא שלנו".

מפגינים בירושלים, היום (להב"ה)

"נשמה יהודית לא מוצעת למכירה בשום מכיר". ההפגנה היום (להב"ה)

"בשביל מה חזרנו לארץ ישראל? לקדש שמים, לשבור את השקר של הנוצרים", הוא זעק בכאב. "למה אנחנו נמצאים בגולה בגלל שאנחנו לא רוצים לקבל את האליל שלהם, זה שקר, זה אליל. זה עבודה זרה לא סתם. הקב"ה הביא אותנו לפה לשבור את השקר הזה".

בנצי גופשטיין ומפגינים, היום בירושלים (להב"ה)

"שואה לעם היהודי". ההפגנה נגד המיסיון (להב"ה)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד