בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המלונות מזהירים: "מתארחים כאן ערבים"

מספר מלונות מזהירים את הנופשים כי ערבים רבים צפויים להתארח במלון. תחקיר שפורסם בערוץ 2 שגרם למלונות להתנצל ואף לחדול מהמעשה

  • אברהם שפירא
  • כ"ו אלול תשע"ה - 10:00 10/09/2015
גודל: א א א
מלון. אילוסטרציה (ויקיפדיה)
מלון. אילוסטרציה (ויקיפדיה)

בתחקיר שפורסם לאחרונה בחדשות ערוץ 2, נטען כי במלונות רבים ברחבי הארץ מיידעים את הלקוחות סביב תאריכי חגים מוסלמיים ואומרים כי במלון צפויים להתארח לקוחות מ"המגזר".

תחקירנית הערוץ התקשרה למספר בתי מלון בצפון הארץ ובאילת ובהקלטות השיחות, שהושגו בערמה, נשמעות הפקידות כשהן מיידעות את ה"לקוחה" כי בתאריכים מסויימים צפויים להגיע ערבים לנפוש במלון.

"יש לכם מקומות בטבריה בין התאריכים ה-24 ל-28?" נשמעת התחקירנית שואלת את הפקידה במוקד מלונות קלאב הוטל. "קחו בחשבון שזה חג של המגזר" עונה הפקידה. "זה אומר שהרבה מהמגזר יהיו במלון בתאריך הזה". "למה אומרים את זה?" מקשה התחקירנית. "כי יש אנשים שחשוב להם לדעת. אנחנו תמיד מודיעים כשיש חג כזה או אחר".

שיחה בין פקידה לתחקירנית (צילום מסך)

בשיחות ביררו בערוץ 2 על התאריכים בהם חל החג המוסלמי 'עיד אל אדחא' ובכל המלונות שהתפרסמו בכתבה נענו בתשובות דומות. התחקיר עובר על רשת המלונות, קראון פלאזה, קלאב הוטל ואסטרל אילת שכמובן הוציאו הודעות לתקשורת לפיהן, הרשתות מארחות כל אדם באשר הוא. מרשת קלאב הוטל אף נמסר, בעקבות תחקיר ערוץ 2, כי "התשובה שנאמרה נוגדת את מדיניות קלאב הוטל ומי שאמר את אמירה יושעה מתפקידו עד לבירור".

בחודשים האחרונים נערכו תחקירים דומים בערוץ 2 ובערוץ 10 על תחומים בהם הוכח כי יהודים דוחים עובדות או לקוחות ערבים בתואנות שונות.

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד