בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האם ינקטו הליכים משפטיים כנגד מיסיונר?

עשרות רכזי הביטחון של המועצה האזורית חבל אשכול שהוזמנו לטקס חלוקת ציוד בטחוני הופתעו לגלות כי גוף מיסיונרי עומד מאחוריו בניסיון לשדלם להמרת דתם, חלקם נטשו בזעם ופנו ליד לאחים.

  • ט' טבת תשע"ו - 21:55 21/12/2015
גודל: א א א
דף מיסיונרי עם הפניות לברית החדשה, (יד לאחים)
דף מיסיונרי עם הפניות לברית החדשה, (יד לאחים)

ארגון יד לאחים שיגר הבוקר (יום ב') מכתב דחוף לשרת המשפטים וליועץ המשפטי לממשלה, בדרישה לחקור את האירוע שהתקיים בסוף השבוע האחרון לרכזי הביטחון של המועצה האזורית אשכול.

באירוע חילק מיסיונר מהארגון הבפטיסטי Jentile ministry, ציוד בטחוני רב ויקר ערך הכולל - משקפות, אמצעים לראיית לילה, נעלי הרים, אפודים מיוחדים ועוד, יחד עם תנ"ך תמים למראה, אליו הוצמד במרמה דף עם ציטוטים מתוך הברית החדשה.

ספרי התנ"ך אליהם הוצמד הדף המיסיונרי (יד לאחים)

דף מיסיונרי עם הפניות ל"ברית החדשה" (יד לאחים)

במכתב שנשלח על ידי בא כוחו של הארגון עור דין משה מורגנשטרן מצטט העו"ד את סעיף 174א' לחוק העונשין, האוסר מתן טובות הנאה על מנת לגרום לאדם להמיר את דתו. עוד כותב מורגנשטרן כי "בפועל התברר שטובות ההנאה אשר חולקו לרכזים הביטחוניים. היוו מסווה לניסיון להמרת דתם בצורה מכוונת. מרשתי פונה בבקשה כי מקרה זה ייבדק עד תום, ויביא סוף סוף למיצוי הדין עם מפרי החוק", מסיים עו"ד מורגנשטרן את מכתבו.

יצוין כי חלק מרכזי הביטחון הבינו במהלך האירוע כי מאחורי הציוד הביטחוני עומד גוף מיסיונרי שמנצל זאת למטרותיו, זעמו על כך ונטשו את המקום מבלי לקחת עמם מאומה, ופנו מידית להתריע על כך בפני יד לאחים.

ערכת ציוד ביטחוני שחולקה על ידי המסיונר (יד לאחים)

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד