בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

עלון מיוחד בעקבות פרשת העינויים

השבת בבתי הכנסת: 'אחינו' - עליון מיוחד, גדוש במאמרי עומק, עובדות על העינויים, פינה לנוער ועוד, בעקבות פרשת העינויים

  • יח"צ
  • י"ט טבת תשע"ו - 19:46 31/12/2015
גודל: א א א

העליהום התקשורתי, כמו גם תמיכת שרי הבית היהודי בשב"כ באופן בלתי מסויג, כשהם נותנים אור ירוק לשב"כ לעשות ככל העולה על רוחו, הכוללים עינויים, איסור מפגש עם עורכי דין ועוד – הובילו לפעילות הסברה נרחבת של מטה 'יהודי לא מענה יהודי' ובכלל זה הוצאת עלון מיוחד שיופץ השבת בתי הכנסת.

העלון הנקרא 'אחינו' - גדוש במאמרים, סקירות ועדכונים ומוקדש כולו לנושא. בין השאר הוא כולל יומן אירועים מפורט של השבועות האחרונים, המשווה לכל אורך הדרך בין הטרור הערבי המכה בנו ללא רחם והמהווה 'פצצה מתקתקת' אמיתית עבור היהודים בארץ ישראל, לבין חוסר הפרופורציות של השב"כ ומערכת הביטחון בפרשיית דומא והעינויים שאין בינה לבין הביטחון מאומה.

עו"ד אורי ציפורי מביא התייחסות משפטית לנושא – האם החוק מתיר לחקור בעינויים, והאם ההודאות שהוצאו בעינויים קבילות, חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין תוהה איך חברי הכנסת לא מפסיקים את הזוועה, ישראל אריאל כתב מאמר עומק ומכתב גלוי לנפתלי בנט, נערה משתפת טור אישי מלב אל לב בימים סוערים ואילו נשות הישוב נחליאל פונות במכתב גלוי מאמהות אהובות לאמהות כואבות.

הרבנית רבקה שמעון מתייחסת לנקודה של מנהיגות ברחמים וקובעת כי מפרשתנו מתברר שמנהיג נבחן במידת הצדק והרחמים שהוא מגלה כלפי אחיו, בני עמו. מדור אחר מוקדש לייעוץ והדרכה לנוער וכן מרוכזים עשרה עובדות על העינויים והסיבות שבגללן השב"כ מכחיש וכן סיפורים על פעולות חיזוק במטה המאבק.

במטה 'יהודי לא מענה יהודי' מקווים שדרך העלון הציבור ישכיל להבין את המצב לאשורו ויצטרף לפעילות להפסקת העינויים כנגד הנערים.

לצפיה בגליון המלא

תגובות (4) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד