בע"ה ב' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פולארד לסוהר: "אלוקים מנהל את העולם"

כעת נחשף כי בעקבות כך, נענש פולארד בכלא. כעת, מתנהל מאבק משפטי על תנאי שחרורו

  • י"א שבט תשע"ו - 20:13 21/01/2016
גודל: א א א
יהונתן פולארד. ארכיון (יחצנים)
יהונתן פולארד. ארכיון (יחצנים)

לפני מספר שבועות, בחנה ועדת השחרורים בארצות הברית את תנאי השחרור של יהונתן פולארד. בתגובת הפרקליטות נכתב, כי פולארד הודה במעשיו ולא ניסה להמעיט בערכם. "למדתי את הלקח ואיננו רוצה לשוב לכלא", אמר.

עוד נחשף, כי הסיבה בגינה נענש פולארד בשנת ה'תשנ"ב, הייתה לאחר שסוהר סירב לאפשר לו לשוחח עם עורך דינו ואמר לפולארד כי "אני מנהל את הכלא הזה". בתגובה, ענה פולארד ואמר "לא, א-לוקים הוא זה שמנהל את העולם". בעקבות התגובה, נעשה פולארד.

עוד נכתב במסמך, כי פולארד הבהיר כי אין בכוונתו לעזוב את ניו יורק.

כעת, חודשיים לאחר ששוחרר, מתחיל פולארד, יחד עם עורכי דינו, להיאבק בתנאי השחרור הקשים שהוטלו עליו. בעיתון האמריקני 'פורוורד' נכתב, כי בשבוע הבא ייפגש פולארד עם ועדת הנשאים של מספר ארגונים יהודיים בניו יורק, כאשר אחת ממטרות הועדה היא לסייע לפולארד במאבקו המשפטי.

על פי המגבלות בהן נתון פולארד כעת, עליו להישאר בשטח ניו יורק ושהות במעצר בית בשעות הלילה כאשר מומצד לו אזיק אלקטרוני בכל שעות היממה. לאחרונה הצליחו עורכי דינו של פולארד לרום להחלפת האזיק האלקטרוני, בכזה שלא יחייב אותו לחלל את השבת. כמו כן, זמני מעצר הבית הלילי שונו בכדי לאפשר לו לסעוד את סעודת ליל שבת עם יהודים נוספים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 23 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד