בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

צפו: הרב שפירא מגיב בשמחה ל"סערה"

מול המצלמה, מגיב הרב שפירא ל"סערה" שכביכול התרחשה כשרקד עם הרבצ"ר בחתונת בתו. "זכינו לפרוץ גדרות, כולנו ביחד שמחים"

  • ט' אדר תשע"ו - 10:04 18/02/2016
גודל: א א א
הרב יצחק שפירא (יהודה פרל) (יהודה פרל)
הרב יצחק שפירא (יהודה פרל) (יהודה פרל)

בעקבות ה"סערה" שעורר כתב ערוץ 2, יאיר שרקי, סביב חתונת בתו של הרב שפירא בה רקד יחד עם הרב רפי פרץ, מגיב הרב יצחק שפירא למצלמה, לראשונה.

"מזל טוב לחתן ולכלה ליוסף חיים ותחיה" פתח הרב שפירא. "כשהיינו אצל הרב גינזבורג, הוא אמר שבהשגחה פרטית החתן והכלה יוסף חיים ותחיה מתחתנים בא' אדר שכתוב עליו "משנכנס אדר מרבים בשמחה" - מרבים בשמחה גימטריא יוסף חיים ותחיה, שמות החתן והכלה".

"ברוך ה' יש ריבוי של שמחה. על השמחה כתוב שהשמחה "פורצת גדר", זכינו לפרוץ את הגדרות, ולקיים את מה שנאמר במגילה "לך כנוס את כל היהודים", כולנו ביחד שמחים. לפעמים יש יהודים שהשמחה נראית להם לא על ידי "כנוס את כל היהודים" אלא על ידי זה שיתלו איזה יהודי גבוה על עץ חמישים אמה. אנחנו בעזרת ה' נזכה לנהפוך הוא, שהקדוש ברוך הוא יהפוך את החמשים אמה לשמחים ונזכה כולנו "ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ועיקר כן תהיה לנו".

מספר ימים לאחר החתונה, פרסם הכתב הדתייאיר שרקי, סרטון "בלעדי" מהחתונה בו נראים הרב שפירא והרב הצבאי הראשי, הרב רפי פרץ, כשהם רוקדים יחדיו וברקע מתנגן השיר "משנכנס אדר מרבים בשמחה". בעקבות כך, קיבל שרקי ביקורת רבה. הרבצ"ר הוזמן לשיחת הבהרה בעקבות פניית חברי כנסת מהשמאל שראו בריקוד בעיה.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד