בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

זוג מתבולל תובעים על סילוקם מצימר

לטענתם, הם גורשו מהמקום לאחר שבעל הבית זיהה את מבטאו של הגבר. מנגד נטען בכתב התביעה: "מהאיש נדף ריח אלכוהול והם הגיעו בלי לתאם מראש"

  • כ' אדר תשע"ו - 16:51 29/02/2016
גודל: א א א
צימר בצפון הארץ. אילוסטרציה ()
צימר בצפון הארץ. אילוסטרציה ()

זוג ערבי ויהודייה, הגישו בחודש הקודם תביעה לבית המשפט בנצרת כנגד בעלי צימר באזור, זאת לאחר שלטענתם, גורשו מהצימר בבושת פנים כשהתברר שהגבר הוא ערבי.

השניים דורשים מבעלי הצימר פיצוי בסך 100,000 שקלים, על סילוקם מהמקום. לטענת עורך דינם, רון לוינטל, השניים הזמינו לילה בצימר דרך האינטרנט לאחר שוידאו כי המקום פנוי. לטענתם בתביעה, הם אף אישרו את הגעתם לפני שיצאו מהמרכז וקיבלו הוראות כיצד להגיע למקום. בשעות הערב, דקות ספורות לאחר שהגיעו, התבקשו בני הזוג לצאת מחדרם - וזאת, לטענתם בתביעה, לאחר שבעלי הצימר זיהו את מבטאו של האורח.

בעלי הצימר, באמצעות עורכי דינם אפי דמרי וטארק אסכנדר, דחו את טענות השניים. "התובעים מנסים לגזול כסף מהנתבעים שלא כדין", נטען בכתב ההגנה. "הדו־קיום היהודי־ערבי הוא ערך חשוב, ובית המשפט - כמגן ערכי היסוד של שוויון ודמוקרטיה - לא ייתן לזורעי ריב ומדון לפגוע בערך זה בעבור חופן שקלים".

"בני הזוג הגיעו לצימר באופן פתאומי", נאמר בכתב ההגנה, "מהאיש נדף ריח אלכוהול חריף והוא ביקש להזמין חדר ללילה. הנתבעים הסבירו שאין הם נוהגים לקבל אורחים בלי הזמנה מראש וללא הבטחת תשלום, ובני הזוג שבו על עקבותיהם.

"אין כל קשר וזיקה בין מוצאו של התובע לבין סיבת הוצאתם של בני הזוג מהצימר, והנתבעים אף מצטרפים לתובעים בבקשתם מבית המשפט לעשות כל שלאל ידו כדי למנוע גזענות והתנהגות מפלה כלפי כל אדם באשר הוא אדם".
תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד