בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"חוזרים להר" תחת מתקפת סייבר

האקר ערבי פרץ לדף הפייסבוק של התנועה, הסיר את המנהלים והעלה פוסטים איסלמיים וחמאסיים. "אין ספק שההתעלמות של המשטרה מוסיפה לעניין" אמרו בחוזרים להר

  • ח' אייר תשע"ו - 11:48 16/05/2016
גודל: א א א
תמונת הרקע שהעלו ההאקרים (צילום מסך)
תמונת הרקע שהעלו ההאקרים (צילום מסך)

האקרים ערבים פרצו לד הפייסבוק של תנועת "חוזרים להר" והכניסו בו תוכן ערבי כנגד יהודים והעולים להר הבית. ההאקרים שינו את תמונות הרקע של הדף, בעל חמשת אלפי החברים ופרסמו מספר פוסטים איסלמיים וחמאסיים.

הפריצה נעשתה לפני כארבע עשרה שעות. בפוסט הראשון שהעלו האקרים המכנים עצמם גם כ"ג'וקר פלסטין" נכתב: "ציונים, ישראליים, יהודים -הדף הזה בשליטת ג׳וקר פלסטין.אזהרה: אנחנו בכל זמן תוקפיםמחשבים, חשבונות (פייסבוק, טויטר, בנקים.....).לסתכל טוב במכשירים שלכםאוליי אני בפנים".

"אתמול בערב פרצו לפייסבוק שלי והשתלטו על כל מיני דפים דרך שם, ביניהם הדף של מיכאל בן ארי, איתמר בן גביר, ברוך מרזל וחוזרים להר" סיפר רפאל מוריס, יו"ר תנועת חוזרים להר בשיחה עם הקול היהודי. "פנינו לפייסבוק ולמשטרה, אבל שניהם לא עושים כלום בעניין. בינתיים אנחנו מנסים דרכים אחרות לפרוץ חזרה את הדף. אם לא נצליח, ניאלץ לפתוח דף חדש. אולי דווקא יצא מזה יותר חברים ויותר פרסום".

פוסט של שהעלו ההאקרים (צילום מסך)

לדברי מוריס, זהותו של ההאקר הערבי ידועה להם. "מדובר בערבי מוכר שמתגאה בזה שהוא פורץ לדפים של יהודים, ובפוסטים המסיתים להרג יהודים וציונים".

מוריס לא מכחיש כי מדובר במכה לתנועת חוזרים להר, אך מדגיש ש"אין ספק שההתעלמות של המשטרה קשורה לעניין. לא נוח להם לעזור ויש להם אינטרנס שיפגעו בנו. אני בטוח שאם זה היה שלום עכשיו הם היו פועלים תוך דקות ספורות. בעזרת ה', אנחנו נתמודד עם כל מכה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד