בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דיון הזוי בבית המשפט בכפר סבא

השופטת מזועזעת מהתנהלות התביעה, התובע רק מקבל הוראות מלמעלה, הדיון נדחה בגלל הלהט באולם, והכול "לא לציטוט בפרוטוקול". כל הפרטים בפנים

  • י' אייר תשע"ו - 15:55 18/05/2016
גודל: א א א
בית המשפט בכפר סבא (אברהם שפירא)
בית המשפט בכפר סבא (אברהם שפירא)

כבר מספר שנים שנגד צבי סוכות, תושב יצהר, ותושב נוסף מתנהל כתב אישום בבית משפט השלום בכפר סבא, זאת באשמה שהשניים נכנסו לעיר שכם להתפלל בקבר יוסף הצדיק ללא תיאום עם צה"ל.

סוכות יצא היום מהדיון אותו הוא מגדיר כ"הזוי". לדבריו, התובע נלחם על הרשעתם בתיק כשהוא עצמו לא מבין באיזו דחף משפטי הוא פועל, ואומר "שלא לציטוט בפרוטוקול" כי מדובר ב"הוראות מלמעלה".

סוכות סיפר בשיחה עם הקול היהודי כי השופטת, נאוה בכור שמה, אמרה שההתנהלות של 'תביעות ש"י' - עורכי הדין המייצגים את עמדת המדינה בתחום יהודה ושומרון - "מזעזעת, ואני בוררת את מילותיי". כמובן שדברים אלו לא נכתבו בפורטוקול והמשפט ממשיך להתנהל.

מתוך הפרוטוקול (צבי סוכות)

"הזוי" כתב סוכות בדף הפייסבוק שלו עם יציאתו מבית המשפט. "התובע אמר בתחילת הדיון גם הוא שלא לפרוטוקול שברור שנצא עם זיכוי והוא לא מבין על מה הוא נלחם. אבל זה הוראות מלמעלה. הזוי.. כי הדיון הסתיים כשעורכת הדין שלנו כעסה כ"כ על ההתנהלות של התביעות עד שאמרה שעם הלהט שיש לה אי אפשר להמשיך דיון. עורכת הדין השניה שממש צעקה הסכימה והדיון נדחה. הזוי.. כי אני והנאשם השני בשעה שכל הנוכחים באולם המומים, אנחנו רגועים לגמרי. רגילים מידי להתנכלויות".

"באמת, אני לא רגיל לשים לב שכל הזמן מתנכלים לנו, בלי פרופורציות בכלל" אומר סוכות. "רק שעורכי הדין והשופטת והתובע המומים ממה שהולך, הבנתי שזה מצב הזוי שקורה רק אצלנו".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד