בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"היהודים המשיחיים" בתעמולה נרחבת

הארגון המסיונרי פתח בתעמולה נרחבת בפתח תקווה ובזירה החזקה באמת: פייסבוק. 'יד לאחים': "מדובר בפעילות שנעשית מתוך להט אידיאולוגי ולכן היא מסוכנת פי כמה"

  • י"א אייר תשע"ו - 13:27 19/05/2016
גודל: א א א
חומר הסברה מסיונרי שחולק בפתח תקווה
חומר הסברה מסיונרי שחולק בפתח תקווה

התנועה המסיונרית "היהודים המשיחיים" מגבירה באחרונה את פעילות התעמולה שלה. אלפי פלאיירים ובהם חומר מיסיונרי חולקו בימים האחרונים בתיבות הדואר ברחבי פתח תקווה. המידע על כך הגיע אל ארגון הפעילים יד לאחים שמיהר לשגר למקום פעילים שהתריעו בפני התושבים על הסכנה המיסיונרית וחילקו להם חומר הסברה נגדי.

ביד לאחים הצביעו השבוע על נתונים חדשים המאששים את הקביעה כי הפעילות המיסיונרית בארץ היא מהגבוהות בעולם. "המיסיונרים מפנים מרץ רב להעברת יהודים לדת הנוצרית ורואים בכך הישג מיוחד", אומר הרב שמואל ליפשיץ מראשי יד לאחים ומדגיש, "המערך המיסיונרי בארץ מבוסס בעיקר על הכתות הנוצריות הגדולות 'היהודים המשיחיים' ו'עדי ה'', ועוד עשרות כתות קטנות".

מרחב נוסף שבו פועלת הכת בצורה מאסיבית ביותר הוא הפייסבוק. סרטונים מושקעים וידידותיים מופצים בתשלום ברשת החברתית דבר שמגדיל באופן אוטומטי את מעגל החשיפה של הסרטונים למאות אלפי יהודים. דף הפייסבוק "ישוע" השיך ל"מאמינים בישוע המשיח דוברי העברית בישראל (יהודים, ערבים ונוצרים)" הגדיל את פעילותו בתקופה האחרונה.

סרטון תעמולה של "היהודים המשיחיים" שרץ בפייסבוק

בימים שלפני יום העצמאות למשל, הופץ סרטון המסביר ששיבת ציון היא הוכחה ל"קיומו של אלוהים". הסבל של עם ישראל בגלות החל על פי הנואמים הרהוטים של הקריינים "מאז דחיית עמנו את המשיח ישוע", הכל בעברית רהוטה.

ב'יד לאחים' מזכירים כי המניע העומד מאחורי הפעילות המיסיונרית היא אמונתם הגורסת כי ככל שיהודים רבים יותר יתנצרו, כך יתקרב מועד "התגלותו" של אותו האיש ימח שמו, ופעילות שנעשית מתוך להט אידיאולוגי ולמען מטרה נעלה כביכול, מסוכנת פי כמה. אל מול מטרה זו משקיע 'יד לאחים' משאבים ופעילים רבים המיומנים בזיהוי מראש של קהלי היעד אליהם פונים המיסיונרים, סיכול ההטעיה באמצעות חומר הסברה נגדי והבהרה לכל מי שהמיסיונרים באים עמו במגע בדבר מטרתם האמיתית.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד