בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"אנשי השמאל הגיעו, תקפו וברחו"

צעדה חוקית ברחובות תל אביב הסתיימה בטיפול רפואי באיכילוב. "אחד הדברים המדהימים באירוע הזה זו השתיקה של התקשורת"

  • ח' תמוז תשע"ו - 14:32 14/07/2016
גודל: א א א
בני הנוער מקבלים טיפול רפואי (פייסבוק)
בני הנוער מקבלים טיפול רפואי (פייסבוק)

אתמול הותקפו בני נוער שצעדו ברחובות תל אביב כהזדהות עם החייל אלאור אזריה, על ידי מספר אנשי שמאל. חלק מבני הנוער וד"ר מיכאל בן ארי שצעד איתם נאלצו לקבל טיפול רפואי כתוצאה מהתקיפה.

"קיימנו צעדת שמינסטים בתל אביב לחזק את אלאור אזריה" סיפר מיכאל בן ארי בשיחה עם הקול היהודי."המסרים היו שנותנים גב לחיילים של היום. היה תיאום עם המשטרה מתחילת האירוע ועד סופו, ולאורך כל הדרך. צעדנו מהבימה, וכשהגענו למתחם שרונה שם תיאמתי עם המשטרה לעמוד באיזו רחבה, הותקפנו על ידי שמאלנים שבאו מוכנים לקרב והסתערו על קבוצת בני הנוער".

"אחד מהם החזיק רמקול, והם קיללו את חיילי צה"ל וכינו אותם רוצחים. במהלך האירוע הם שפכו עלי חומר בצבע סגול, התיזו גז מדמיע וניסו לחטוף שלטים. הגיעו, תקפו וברחו".

מיכאל בן ארי מטופל במקום (פייסבוק)

לדברי בן ארי, "מי שקיבל ציון מאוד נמוך זאת המשטרה שהייתה שם וגררה רגליים ולא ידעה לתת מענה בזמן הנכון ולעצור את התוקפים. התוצאה מהתנהלות המשטרה הייתה בהתאם".

"אחד הדברים המדהימים באירוע הזה זו השתיקה של התקשורת. רק תתאר שהיה קורה מקרה לא כזה הפוך אלא משהו דומה לזה, שמישהו מהימין היה רק יורק על נוער של מר"צ שעושה הפגנה כזו או אחרת. היום כל התקשורת הייתה מדברת על זה, זהבה גלאון הייתה מקבלת כותרות. ובסיפור הזה, גלי צה"ל לא ראו לנכון לתת לי ראיון ולו של שתי דקות לספר על האירוע".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד