בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מלחמת התרבות בבאר שבע

המלחמה בין שמאל לימין בעיר מתקיימת מתחת לפני השטח. "לא ננוח עד שננצח"

  • אברהם שפירא
  • ל' תשרי תשע"ז - 21:30 01/11/2016
גודל: א א א

מתחת לפני השטח, על העיר באר שבע מתקיימת מלחמת תרבות בין שמאל לימין. כך סובר חבר מועצת העיר שמעון טובול. "הציבור בבאר שבע הוא ציבור מסורתי, ימני, שאוהב את הדת ואת ה'", אומר טובול בשיחה עם הקול היהודי.

"ארגוני שמאל וגם שמאל קיצוני באים לכאן במטרה אחת – הם מרגישים שיש להם כאן כר נרחב של פעילות. הם חושבים שהם יכולים להצליח לכבוש מבחינה אידיאולוגית והשקפתית את העיר באר שבע".

>הירשם עכשיו ותקבל את הכותרות החשובות למייל האישי!<

את הדברים אומר טובול על רקע התחקיר שפורסם בתחילת השבוע בקול היהודי. לאחר הסערה סביב אירוע סרבנות גיוס לצה"ל במקלט עירוני בעיר, בחסות ארגון השמאל הקיצוני 'יש גבול', פרסמנו רשימה של אירועים וארגוני שמאל, רבים מהם נלחמים כנגד צה"ל בארץ ובעולם, שקיימו כנסים ואירועים במבנה שהעירייה הקצתה למען 'פורום דו קיום בנגב', שרשמית הוא ארגון א-פוליטי.

עוד מוסיף טובול ואומר, כי "הם רוצים להביא לכאן את הטון שלהם ולקחת לצדם קולות. אבל פה היא הטעות שלהם. הציבור בבאר שבע לא אוהב ארגונים כאלה. הם באים לכאן על דברים הזויים. הם טוענים שהמלחמה שהייתה בעזה היא פשע מלחמה של ישראל. צה"ל נלחם במחבלים הרוצחים שירו לפה טילים, בלי להבחין בין ילד, תינוק או משפחה ושום דבר לא עמד נגד עיניהם מלבד להרוג. אותם ארגוני שמאל מגיעים לכאן ואומרים שאנחנו צריכים לסרב פקודה להילחם באנשים האלו? הרי זו המצווה הכי גדולה. זה המטרה הכי גדולה שלנו – להשמיד את האויבים שלנו", אומר טובול. "אני לא מבין אותם".

עוד בנושא:
מה נעשה במקלט העירוני בבאר שבע?
העירייה תבחן אירוע שמאל קיצוני בבאר שבע
שוב: מצעד התועבה לא יתקיים בבאר שבע

כיצד הגיעו ארגוני השמאל הללו לעיר? טובול מסביר: "לצערי עמותה, שהיא לא קשורה לשמאל, קיבלה מבנה מעירייה והיא התחילה להכניס את אותם ארגונים". יחד עם זאת, חבר מועצת העיר מטעם ש"ס מבטיח לפעול להפסקת פעילות השמאל בעיר. "פה אנחנו, בתור נציגי הציבור, נכנסים לתמונה.לא ניתן להם להתקרב לכאן. התחלנו לפעול בשני מישורים. 1. שלא יקבלו לגיטימציה של העירייה. שום לוגו של העיר4ייה על האירועים שלהם ושוב תקציב לא יגיע אליהם. 2. אנחנו פועלים במישור המשפטי, לבטל להם את ההקצאה של המבנה".

"ברמת העיקרון הציבור נגד הארגונים האלו וראש העיר מבין את הציבור. כשלא יהיה לאותם ארגונים כסף ומבנה מהעירייה הם כבר לא יגיעו לפה. הם ילכו לאותם חורים שהם אוהבים להתחבא בהם". לסיום מוסיף טובול ואומר "מבחינתי אנחנו במלחמה ולא נעצרו עד שננצח".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד