בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"לא נוותר על אף יהודייה"

משה בן זיקרי יפוצה על ידי יהודייה לה הוא ניסה לעזור להחלץ מבן זוגה הערבי

  • כ"ז חשון תשע"ז - 13:50 28/11/2016
גודל: א א א
משה בן זיקרי (יוסף אנדריאן)
משה בן זיקרי (יוסף אנדריאן)

(משה בן זיקרי מנסה לדבר על ליבה של האישה, לפני כשנה)

יהודייה שחיה באילת והקימה משפחה עם גבר ערבי תפצה את פעיל להב"ה משה בן זיקרי ב-500 שקלים, כך על פי החלטת בית המשפט שקנס את האישה לאחר שלא התייצבה לדיון.

תחילתו של הסיפור לפני כשנה כשמשה בן זיקרי ניסה כמה פעמים לדבר על ליבה של האישה ברחוב באילת והציע לה עזרה לעזוב את בעלה הערבי. האישה התחמקה מבן זיקרי כמה פעמים ולבסוף הגישה לבית המשפט בקשה להוציא לבן זיקרי צו הרחקה ממנה.

בדיון הראשון שהתקיים בבית המשפט הוציא בית המשפט צו זמני לבן זיקרי עד לקיום דיון נוסף בו נטען על ידה שתביא עדים, אלא שלדיון שהתקיים בשבוע שעבר האישה לא התייצבה, דבר שהביא לקנס שהטיל עליה בית המשפט.

בן זיקרי התייצב לדיון בשבוע שעבר יחד עם עדה מטעמו - יהודייה שהייתה נשואה לגבר ערבי ובזכות פעילותו של בן זיקרי שיצר איתה קשר פעמים רבות היא עזבה את בעלה הערבי שהיה נוהג להכות אותה ולהתייחס אליה בצורה משפילה.

אתה חושב שזה נכון לגשת לבחורה פעם אחר פעם ולהציע לה עזרה או שנכון אולי לעזוב אותה אחרי פעם או פעמיים שהיא לא מעוניינת בכך?

"אני חושב שאסור לנו לוותר על אף יהודייה", אומר בן זיקרי. "מהנסיון שלי יש בחורות שפעם ראשונה ושנייה לא הסכימו לדבר אפילו ואחרי כמה פעמים הן הצליחו להבין כמה המצב שלהן קשה בעקבות המכות ואז הסכימו לדבר איתי ועזרנו להן".

האם ההיגררות לבתי משפט מורידה את המוטיבציה שלך לפעילות? אחרי הכל זו פעילות שאתה עושה בהתנדבות?

"ברוך השם המוטיבציה שלי לא ירדה, היא רק עולה יותר ויותר. אם תראה את מספר הפניות אליי כל יום תבין כמה זה שווה. אנשים רוצים לעזור לי, עם ישראל איתי ברוך השם. אני גם רואה הרבה הצלחות ואני מסתכל על הדברים החיוביים כמה הצלחנו ברוך השם".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד