בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

כשערבים מבקשים סיוע מבנצי שופטיין...

גבר ערבי ביקש סיוע מיו"ר ארגון להב"ה שיפריד בין ביתו לחבר הערבי שלה

  • יח"צ
  • ח' כסלו תשע"ז - 13:42 08/12/2016
גודל: א א א
ארכיון (הלל מאיר TPS)
ארכיון (הלל מאיר TPS)

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, רגיל לקבל שיחות טלפון רבות מידי יום, בהן דיווחים על קשרים בין יהודיות לערבים. אך שיחה כזו אשר קיבל במהלך השבועות האחרונים, הוא אינו רגיל לקבל.

גופשטיין מספר כי במהלך יום עבודה, קיבל שיחת טלפון מפתיעה. על הקו היה ערבי. הערבי סיפר לגופשטיין כי עבד בעבר כמשתף פעולה עם כוחות הביטחון, ולכן משפחתו גדלה בירושלים, ילדיו גדלו וחונכו בבתי ספר ישראליים. כתוצאה מכך, בחלוף השנים, ביקשה ביתו לאחרונה להתגייס לצה"ל. תוך כדי הליך הגיוס, גילה האב הערבי כי ביתו הכירה בחור יהודי, וכעת היא יוצאת עימו.

"לזה אני כבר לא מוכן", אמר הערבי בקול שבור, לדברי גופשטיין. "כערבי, אני לא מוכן שביתי תצא עם יהודי, משום שאני רוצה לשמור על כבודנו, ועל זהותנו הלאומית".

יו"ר להב"ה בדק את הפרטים לעומק, והצליח לאתר את פרטיו של הנער היהודי המנהל קשר עם ביתו של הערבי, גופשטיין קבע עימו פגישה בתל אביב. במהלך הפגישה, הסביר לבחור הצעיר את הבעייתיות ואת הקשיים השונים היכולים להיווצר כתוצאה ממצב בו ימשיך לשמור על הקשר עם בת זוגו הנוכחית, ובסופו יינשא לה. לאחר חיבוטי נפש רבים, והמשך טיפול צמוד מטעם להב"ה, שוכנע הבחור כי עליו לנתק את הקשר עם הערבייה, ונפרד ממנה סופית.

שבוע שעבר, קיבל גופשטיין טלפון מהאב הערבי, אשר הודה לו מקרב לב על הטיפול המסור במקרה. גופשטיין מצידו השיב לערבי, כי הוא מציע לו ולמשפחתו להגר לחו"ל, ואף מוכן לסייע לו בכך, ואולי שם תמצא ביתו את הזיווג המתאים לה. שכן בערבי ישראלי היא אינה מעוניינת, ואף נישואין ליהודי אינם על הפרק, ואולי באירופה, למשל, תכיר בחור המתאים עבורה, ובכך תמצא מזור לנפשה.

בנצי גופשטיין מוסיף כי: "הסיפור הזה, מפריך מהיסוד את הטענה לפיה ארגון להב"ה הינו ארגון גזעני. אנו נעשה כל שביכולתנו, על מנת למנוע כל תופעת התבוללות שהיא. חבל שמה שערבי מבין, יהודים רבים אינם מבינים ומסרבים לתמוך בפעילותנו כנגד ההתבוללות. ההתבוללות מסכנת את עמנו. ההימנעות ממנה, תוך השמירה על הגחלת היהודית, היא אשר שמרה על עם ישראל במשך כל שנות גלותו, ותמשיך בע"ה לשמור עליו כאן בארצו, בדרך למדינה יהודית יותר"

תגובות (8) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד