בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

רשימת "המסומנים" לא הייתה – השערים נסגרו

המתנה של למעלה מ-40 דקות מול שערי הר הבית הסגורים, זכתה להסבר כי רשימת העולים להר "המסומנים" בידי המשטרה נמצאת אצל השוטר שלא הגיע היום...

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ט"ז כסלו תשע"ה - 10:41 08/12/2014
גודל: א א א
הכניסה להר הבית היום (שחר סולמי - סוכנות תצפית)
הכניסה להר הבית היום (שחר סולמי - סוכנות תצפית)

מפעם לפעם נתקלים יהודים המבקשים לעלות להר הבית בהתנגדות המשטרה ובהתנכלויות שונות. הבוקר (שני) הגיעו מספר יהודים לשערי הר הבית ונחסמו למעלה מ-40 דקות בידי המשטרה – הסיבה: הרשימה של העולים "המסומנים" לא נמצאת.

"המתנו מרבע לשמונה עד לתשעה וחצי", אומר בשיחה עם הקול היהודי אהרון שביקש לעלות הבוקר להר. "השוטר שבדרך כלל נמצא פה, מוטי, היה חולה היום ולא הגיע. אחרי ששני קבוצות של חמישה-חמישה נכנסו להר הבית, הגיע קצין בכיר ואמר שרשימות העולמים להר ש"מסומנים" בידי המשטרה, נמצאת אצל השוטר מוטי וההוראה הייתה לא לאפשר לאף יהודי להיכנס".

השוטר מוטי בכניסה להר הבית (יחצנים)

"בשעה תשע וחצי נתנו לנו לעלות, הפעם בקבוצה של עשרה אנשים, מניין. זה לא עזר לנו כי כבר התפללנו שחרית קודם לכן...", אומר אהרון ומציין כי הוא משתדל לעלות להר הבית פעם בחודש.

"אחרי שפתחו לנו את שערי ההר, עשו לנו בידוק קפדני הרבה זמן ועוד עכבו אותנו עוד זמן כי אמרו שיש בלאגן למעלה", מספר לקול היהודי מבקר אחר שעלה היום להר הבית יחד עם אהרון. "אחרי שעלינו להר הייתה ההופעה הרגילה של צעקות הערבים".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד