בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ח"כ זאב: "להחזיר את הגזילה וחומש"

ח"כ הרב ניסים זאב הגיע לביקור הזדהות בבית המדרש של ישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר. במהלך הביקור התאפשרה הצצה מצולמת נדירה לישיבה שהפכה לבסיס מג"ב. "בעז"ה נחזור ונפתח את הישיבה"

  • יח"צ
  • ט"ז שבט תשע"ה - 19:16 05/02/2015
גודל: א א א
ניסים זאב על רקע הישיבה ביצהר
ניסים זאב על רקע הישיבה ביצהר

ח"כ הרב ניסים זאב מסיעת ש"ס הגיע השבוע לביקור חיזוק והזדהות בישיבת 'עוד יוסף חי' ביצהר, עליה השתלטו כוחות מג"ב לפני תשעה חודשים. מאז שוהים תלמידי הישיבה בבית מדרש זמני, ולימוד התורה נמשך למרות הקשיים.

לאחר שקיבל אישר מיוחד, נכנס ח"כ זאב יחד עם נציגי הישיבה, לסייר בבית המדרש שהפך לבסיס מג"ב.

הכיתות הפכו לחדרי שינה. ישיבת עוד יוסף חי

במהלך הסיור בחן ח"כ זאב את כיתות הלימוד שהפכו לחדרי שינה של שוטרי המג"ב, ואת הנזקים שגרמו השוטרים לדלתות בית המדרש. על אחת הדלתות ששברו העמידו השוטרים את שולחנות בית המדרש, ובבית המדרש עצמו עומד כיום שולחן הפינג פונג שהיה בחצר הישיבה ושימש את התלמידים, זאת לאחר שמכשירי הכושר שהיו בבית המדרש הוצאו מהמקום לאור דרישת עו"ד עדי קידר מארגון חוננו, המייצג את הישיבה.

"בעזרת ה' יוסף חי, וכל עוד שהוא חי נחזור בעז"ה למקום הזה לפתח אותו", אמר ח"כ זאב עם סיום הביקור. "גם אם אני לא אהיה בכנסת, נעשה הכל כדי שנחזיר אבידה לבעליה, ונחזיר את הגזילה אשר גזל והעושק אשר עשק". ח"כ זאב הוסיף כי יש לפצות את אנשי הישיבה על התקופה הארוכה בה נמנע מהם ללמוד בבית המדרש.

חדר האוכל של הישיבה בשימוש שוטרי המג"ב

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד