בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

מפרסם הסטטוס הציני: הורחק לארבעה חודשים

ביהמ"ש דחה את בקשת המשטרה שדרשה להאריך את מעצרו של הצעיר אולם הורה על הרחקתו מהר הבית ל-4 חודשים. "בקשה שערורייתית"

  • יח"צ
  • י"ח אייר תשע"ה - 09:40 07/05/2015
גודל: א א א

שופטת בית משפט השלום בירושלים ג'ויה סקיפה שפירא דחתה את דרישת המשטרה להאריך את מעצרו של צעיר יהודי שנעצר בטענה שפרסם סטטוס בפייסבוק שלו ובו לעג להיסטריה המשטרתית סביב הר הבית באומרו "בל"ג בעומר אדליק מדורה משלי. אעלה להר הבית ואבעיר את המזרח התיכון בלהבות" וכתב כי "הר הבית לא בידינו".

עם זאת הורתה השופטת על הרחקתו למשך ארבעה חודשים משערי הר הבית וכן על שהייתו ביומיים הקרובים במעצר בית. עו"ד אביחי חג'בי המייצג את הצעיר מטעם ארגון חוננו טען בדיון כי יש לשחרר את הצעיר ללא תנאי. הוא אף ציין כי בלילה ביקשה המשטרה לשחרר את הצעיר בתחנת המשטרה ורק לאחר שסירב ביקשה לפתע המשטרה להאריך את מעצרו.

"מדובר בבקשה שערורייתית המנוגדת לכל חוק ופסיקה של דיני המעצרים שכל מטרתה התעמרות במרשי", אמר בתגובה עו"ד חג'בי. "דומה כי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים נטולת עבודה למרות הפשיעה החמורה המשתוללת בעיר.

על אף החלטת בית המשפט שהורה על שחרור מרשי, בימים הקרובים נשקול להגיש ערר לבית המשפט המחוזי על מנת לבטל את כל התנאים המגבילים״.

הצעיר נעצר אתמול בפשיטה של כוחות משטרה גדולים על הישיבה בה הוא לומד בבירה, וזאת זמן קצר לאחר שחוקרי המשטרה גילו את הסטטוס שכתב.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד