בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"האם הוצאת ציוד היא מניעת פעילות עוינת?"

בצה"ל טוענים כי האריכו את צו התפיסה לישיבת 'עוד יוסף חי' בכדי לסיים את הוצאת הציוד הצבאי מבית המדרש. אנשי הישיבה בתגובה: "ההתנהלות הזו שמה ללעג וקלס את הצו והנימוקים להוצאתו"

  • יח"צ
  • י"ד סיון תשע"ה - 12:16 01/06/2015
גודל: א א א

גורמי צבא טוענים כי הארכת צו התפיסה לישיבת "עוד יוסף חי" נועדה בכדי לסיים את הוצאת הציוד הצבאי מהישיבה, וכי לאחריה יוחזר בית המדרש, אולם בישיבה מותחים ביקורת על הארכת הצו ועל צורת ניסוחו. בצו נכתב כי הוא נחתם "לנוכח הנסיבות הביטחוניות המיוחדות השוררות באזור והצורך לנקוט צעדים הכרחיים למניעת פעילות עוינת".

"האם הוצאת ציוד טכנית היא מניעת פעילות עוינת?", תמהים בישיבת "עוד יוסף חי". "הרי היו לצבא חודשים ארוכים בהם יכלו להתארגן להוצאת הציוד, ואם לא הספיקו הרי שיתכבדו ויתגברו כוחות שיסיימו את הפינוי עד למועד שנקבע בצו. כל ההתנהלות הזו שמה ללעג וקלס את הצו והנימוקים "כבדי המשקל" שבגינם כביכול הוא נולד", מוסיפים בישיבה.

לאור הודעת הצבא העדכנית נערכים בישיבת 'עוד יוסף חי' לכניסה למבנה ביום שלישי בבוקר, ולשיקום הנזקים הכבדים שנגרמו בעת שהות שוטרי המג"ב במקום. ביום חמישי צפויה התוועדות שמחה עם נשיא הישיבה הרב יצחק גינזבורג לכבוד שחרור מבנה בית המדרש.

בשעה 18:00 תצא מבית המדרש הזמני תהלוכה בהשתתפות רבנים ואישי ציבור עם ספרי התורה שהוצאו מהיכל הישיבה, ולאחריה תיערך התוועדות מרכזית בליווי מוזיקאלי.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד