בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מרגישים שבית המדרש חיכה לנו"

צפו: תלמידי ישיבת 'עוד יוסף חי' נכנסו לבית המדרש ומיד פצחו בריקודים. "שמחנו להחזיר את קול התורה והתפילה לבית המדרש", אומר הרב יוסף פלאי מרבני הישיבה

  • יח"צ
  • ט"ו סיון תשע"ה - 21:58 02/06/2015
גודל: א א א
דגל מקדש שנתלה על הישיבה, היום (יחצנים)
דגל מקדש שנתלה על הישיבה, היום (יחצנים)

תלמידי ישיבת "עוד יוסף חי" ביצהר שבו בשעות הצהריים (שלישי) לבית המדרש, לאחר למעלה משנה שבה הושבת קול התורה מהמקום שהפך לבסיס מג"ב.

עם כניסתם, פצחו התלמידים בריקודי שמחה, ולאחר מכן החלו בסידור הישיבה לקראת לימודים סדירים במבנה, ממנו יצאו הבוקר כוחות צה"ל ומג"ב.

"ב"ה שמחנו מאוד לחזור אל מבנה בית המדרש שממש הרגשנו שחיכה לנו", אומר הרב יוסף פלאי, מרבני הישיבה. "התלמידים שמחו לחזור לחבוש את ספסלי בית המדרש ולהשמיע את קול התורה והתפילה בבית הזה".

לאחר שיושלם ניקוי וסידור ראשוני של בית המדרש, יוחזרו ספרי התורה באירוע חגיגי שיערך ביום חמישי, והרב פלאי מזמין את הציבור להצטרף לשמחת הישיבה."ביום חמישי הקרוב נלווה כולנו את ספרי התורה מבית המדרש הזמני, במעמד רבנים ואישי ציבור, ואנחנו מזמינים את הקהל הרחב לבוא ולהצטרף אלינו לתהלוכה ולאחר מכן להתוועדות עם נשיא הישיבה הרב גינזבורג", הוא אומר ומזכיר כי הישיבה עדיין לא נמצאת במקומה הקבוע. "אנחנו מקווים שכמו שאנחנו חוזרים לכאן נזכה גם לחזור במהרה לקבר יוסף הצדיק ושיתקיים ושבו בנים לגבולם".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד