בע"ה ל' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הערב: חוזרים למבנה הישיבה ביצהר

"כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", אומר הרב פלאי מרבני הישיבה. הערב (ה') תצא תהלוכה חגיגית בה יושבו ספרי התורה למבנה הקבע, ובישיבה מזמינים את הציבור הרחב להשתתף באירוע שיסתיים בהתוועדות חגיגית עם הרב גינזבורג שתועבר בקול היהודי בשידור חי

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • י"ז סיון תשע"ה - 14:50 04/06/2015
גודל: א א א

לאחר למעלה משנה בה מבנה ישיבת עוד יוסף חי שימש כבסיס מג"ב, תערוך הישיבה לקראת הערב (חמישי) אירוע חגיגי גדול בו ישתתפו רבנים ואישי ציבור והמבנה ייחנך מחדש.

בשעה 17:30 יתקיים שיעור תורה מפי הרב דוד דרוקמן ולאחריו תצא תהלוכת ספרי התורה בשירה וריקודים מבית המדרש הזמני, בו למדו התלמידים בזמן בו בית המדרש היה 'תפוס' בידי צה"ל, למבנה הקבע הגדול.

"אנו שמחים לחזור לבית המדרש של ישיבת עוד יוסף חי שנגזל מאתנו וחזר אלינו", אומר לקול היהודי הרב יוסי פלאי, מרבני הישיבה. "אנחנו מזמינים את כולם לאירוע חגיגי של החזרת ספרי התורה למבנה הקבע, נחנוך אותו מחדש ונסיים את האירוע בהתוועדות חגיגית עם הרב גינזבורג עד אמצע הלילה".

"לימוד התורה בישיבה לא הפסיק ברוך ה' אפילו ליום אחד, הישיבה המשיכה ללמוד גם במקום הזמני. אנחנו ממשיכים ומחדשים את הלימוד כאן בהתחדשות גדולה, 'ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה'. אנחנו רוצים לחזור גם לקבר יוסף הצדיק. 'כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ'".

בשעה 20:00 בערב תערך התוועדות שמחה עם הרב יצחק גינזבורג, נשיא הישיבה, והיא תועבר כאן בקול היהודי, אי"ה, בשידור חי.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד