בע"ה י"ט ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שוחררו המטיילים שעוכבו בצפון: "מדובר בשערורייה"

המטיילים שעוכבו ונחקרו היום (ה') בידי המשטרה בקבר חבקוק הנביא לאחר הצתת הכנסיה בצפון, שוחררו ללא תנאי. עו"ד קידר: "אחד האירועים היותר קשים בהתנהלות המשטרה"

  • א' תמוז תשע"ה - 15:30 18/06/2015
גודל: א א א
סמוך לקבר חבקוק, הבוקר (ארגון חוננו)
סמוך לקבר חבקוק, הבוקר (ארגון חוננו)

לפני זמן קצר (חמישי) שוחררו 17 המטיילים שעוכבו בקבר חבקוק הנביא שבצפון לאחר הצתת הכנסיה באזור טבריה. המטיילים עוכבו במשך יותר משש שעות בשטח ונחקרו בצורה מאולתרת בידי חוקרים של ימ"ר ש"י.

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו שטיפל בעצורים מסר בתגובה כי "האירוע שהתרחש היום הוא שערוריה של ממש. מדובר בעצם באחד האירועים היותר קשים בהתנהלות של משטרת ישראל. בני נוער שנמצאים במהלך טיול נעצרים אך ורק בשל חזותם, המראה שלהם והמוצא שלהם, וזו העילה היחידה. אין שום בדל ראיה שקשר אותם לאירוע, והעובדה שהם טיילו בצפון והיה אירוע בצפון, היא בלבד הביאה את המשטרה לבצע את המעצר הלא חוקי הזה. אני כולי תקווה שבני הנוער ומשפחותיהם ימצו את כל זכויותיהם המשפטיות אל מול משטרת ישראל למען יראו ויראו שלא ישנו מקרים כאלה בעתיד".

הנערים בחקירת שדה בצפון, הבוקר (ארגון חוננו)

יש לציין כי למקום הגיעו כוחות גדולים של ימ"ר ש"י, שוטרי יס"מ ואנשי שב"כ, אשר ערכו חיפושים בכלי הרכב ובתיקים של המטיילים. השוטרים מנעו מנציג ארגון חוננו שהוזעק למקום, להיכנס ולסייע לנערים.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 15 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד