בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

שבוע אחרי: טיול המוני בזירת הפיגוע

תושבים מבנימין ומלוד יקיימו צעדה ל'עין דני' ביום שישי הקרוב לזכרו של הנרצח בפיגוע הירי שהתרחש באותו מקום בשבוע שעבר

  • אברהם שפירא
  • ח' תמוז תשע"ה - 16:40 25/06/2015
גודל: א א א
שבוע שעבר - עין בובין, השבוע - עין דני
שבוע שעבר - עין בובין, השבוע - עין דני

לזכרו של דני גונן הי"ד שנרצח ביום שישי האחרון על ידי ערבי סמוך למעיין עין בובין שבמערב בנימין, יצעדו ביום שישי הקרוב, חבריו ומוקיריו של גונן באותו מקום בו הוא נרצח.

הסעות מסודרות יצאו מהעיר לוד בה גר גונן לעבר המעיין שבשבוע האחרון הוסב שמו ל"עין דני" על שמו, בשעה 09:00 בבוקר. "נצעד במסלול למעיין ונשמע מחבריו דברים על אישיותו ובעיקר נמשיך לבלות בארץ ישראל בדרכו של דני". על המודעות חתומים היישוב דולב, המועצה האזורית בנימין והגרעין התורני לוד.

חברת 'עמיתים לטיולים', המקיימת באזורי יו"ש טיולים מידי שבוע, הצטרפה גם היא לצעדה והיא מזמינה את מטייליה להשתתף בה לעילוי נשמת דני גונן הי"ד ולרפואת נתנאל חדד.

כזכור נרצח דני גונן הי"ד ביום שישי האחרון על ידי ערבי שירה מאקדח לעבר הרכב בו ישב דני ושניים מחבריו. נתנאל חדד, אחד מהחברים, נפגע גם הוא ונפצע באורח בינוני כתוצאה מהירי. המחבל טרם אותר.

בעמיתים לטיולים תכננו ביום שישי הקרוב טיול נוסף שיצא מהכביר לעיינות בידאן ואל מזבח יהושע בהר עיבל שבשומרון, אך בעקבות חודש הרמאדן המוסלמי, הודיע צה"ל על ביטול האישור הביטחוני שניתן קודם לכן למטיילים. הטיול נדחה והוא יתקיים לאחר חודש המראדן.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד