בע"ה כ"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"ערבים מחללים את בית הכנסת חזון דוד"

תושבים מקרית ארבע טוענים, כי מאחר וצה"ל לא מאפשר הגעת יהודים למקום, ערבים מחללים את בית הכנסת

  • יח"צ
  • ט' אלול תשע"ה - 13:26 24/08/2015
גודל: א א א
הריסות חזון דוד. ארכיון
הריסות חזון דוד. ארכיון

כמה ימים לאחר שהמשטרה וצה"ל מונעים ממתפללים יהודים לגשת לבית הכנסת חזון דוד בשעת התפילה מתגלים הבוקר (שני) פרטים חדשים על התנהלות בשטח ומסתבר כי במהלך השבת האחרונה, בן למשפחת ג'עברי תושב האיזור חילל את בית הכנסת בצורה חמורה. כך מדווחים תושבי האזור.

על פי עדויות של תושבים, בצהרי יום השבת, כאשר השוטרים והחיילים עזבו את האזור וגם המתפללים לא היו במקום, הגיע בן למשפחת ג'עברי ושפך את תכולת הזבל של בהמותיו על חורבות בית הכנסת.
כאשר הדבר התגלה על ידי השוטרים והחיילים שהגיעו לאיזור, הם ביקשו מהערבי "להואיל בטובו לפנות את הזבל" וזאת רק מחשש כי:"עשוי להיווצר בשטח בלאגן". אכן ג'עברי פינה את הפסולת אך נותר ריח של צחנה במקום בו עמדו ספרי התורה.
אחד ממתפללי בית הכנסת אומר הבוקר כי:"נחצה קו אדום, ושוב התברר שכאשר צה"ל והמשטרה מפנים מקום אין חלל ריק ואם יהודים לא פוקדים אותו, אזי שפלים וארורים מחללים את המקום".
לדברי אותו מתפלל: "אסור לנו לשתוק על הביזיון וחילול ה' שנעשה באמצעות זאת שצה"ל והמשטרה דורשים מאיתנו להפקיר את השטח ומנסים למנוע כניסת יהודים למתחם, במיוחד כאשר מדובר במקום קודש, בית כנסת, מקדש מעט, בנוסף אסור לתושבי קרית ארבע חברון לשבת בשקט. היום זה חזון דוד ומחר זה יהיה הבית הפרטי של כולנו".
תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


7 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד