בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"תעודת עניות לימ"ר ש"י"

לאחר כשבוע במעצר שוחררו הנערים שנעצרו במאחז הבלאדים בחשד להחזקת תיק עם "אמצעים לביצוע תג מחיר". עו"ד אביחי חג'בי שייצג את העצורים: "מלכתחילה טענו שאין ראיות בתיק"

  • ט' חשון תשע"ו - 16:41 22/10/2015
גודל: א א א

לאחר כשבוע במעצר שוחררו לבסוף עצורי מאחז הבלאדים אשר נעצרו בחשד לקשר לתיק ובו כפפות, כובעי גרב וספריי שנתפס בשטח פתוח במאחז.

המשטרה ביקשה היום (חמישי) מבית המשפט לשחרר את העצורים בתנאים מגבילים, ובסופו של דבר ישוחררו הארבעה בתנאי שלא יתקרבו לגבע הבלאדים למשך 30 יום.

החקירה בנושא, שהחלה בהודעה דרמטית של דובר המשטרה, לא התפתחה, והתברר כי התיק לא נתפס על אחד העצורים אלא בשטח פתוח באזור. ביום שני קבע בית משפט השלום שאין ראיות נגד העצורים ושחררם, אולם בית המשפט המחוזי הפך את ההחלטה והשאירם במעצר עד היום לצורך ביצוע פעולות חקירה נוספות. לאחר שגם פעולות אלו לא הניבו תוצאות והחשד כנגד העצורים לא התחזק, ביקשה המשטרה לשחררם.

עו״ד אביחי חג׳בי שייצג את ארבעת העצורים מטעם ארגון חוננו מסר בתגובה להחלטת השחרור: ״כפי שסברתי מלכתחילה, מדובר במעצר שאין ראיות של ממש מאחוריו. היום קיבלה היחידה המרכזית של משטרת ש״י תעודת עניות שנוספה לשלל התעודות המצויות כבר בארונה".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד