בע"ה כ"ה ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

ועידת העסקים הראשונה של גוש עציון

תושבים רבים בגוש עציון הפכו ליזמים, ואתמול (ב') נערכה ועידת העסקים הראשונה

  • יח"צ
  • כ"ד טבת תשע"ו - 09:31 05/01/2016
גודל: א א א
ועידת העסקים שהתקיימה באפרת (מאיר אליפור)
ועידת העסקים שהתקיימה באפרת (מאיר אליפור)

בפעם הראשונה, ארבעים ותשע שנים לאחר שהוקם גוש עציון מחדש, התקיימה אתמול (שני) בגוש עציון ועידת העסקים. הוועידה היא יוזמה משותפת של המועצה האזורית גוש עציון והמועצה המקומית אפרת ובחסות החברה לפיתוח גוש עציון ובנק מרכנתיל.

ביישובי גוש עציון ואפרת הנמצאים בשנים האחרונות בצמיחה ובגידול באוכלוסייה, בחרו יותר ויותר תושבים להפוך ליזמים, לפתוח עסקים ולפעול דווקא מתוך הסביבה המקומית. עסקים קטנים ובינונים שנותנים שירות מקומי ושירות בינלאומי הפכו לנפוצים ביותר והיזמים חוסכים את הנסיעה לעיר מרוויחים זמן יקר לעבודה ולמשפחה.

במסגרת ועידת העסקים שמעו יותר ממאה היזמים ובעלי העסקים טיפים למימון עסקי משאול בביש, מנהל מחוז ירושלים בבנק מרכנתיל. סיפורים על קפיצה למים הדיגיטליים מאיתי צמיר, הרצאות על הדרכים "למכור ולהרוויח" מנעמי סעדה יועצת כלכלית פיננסית ומרצה במט"י, כיצד עושים נטוורקינג נכון מאריאל בן עמי מנכ"ל קבוצת 'שחקים' , מנהל מועדון הנטוורקינג. כמו כן, המשתתפים קיבלו כלים מעשיים לסיוע מהשרות לעסקים קטנים מפי חוני נתן מנכ"ל מעוף, שמעו על המפתחות להגשמה והתחדשות עסקית מערן שטרן מנטור עסקי מוביל ומרצה מבוקש בתחום של הגשמה עסקית ואישית.

דוידי פרל נואם בועידת העסקים, אתמול (מאיר אליפור)

את הוועידה חתמה הרצאת מלאת ההומור על קבלת החלטות של אל"מ בנצי גרובר סגן מפקד אוגדה ומרצה מוביל בארץ ובעולם שדיבר על מנהיגות וקבלת החלטות.

משתתפי ועידת העסקים קבלו את ההזדמנות להציג את עצמם ואת העסק שלהם ונהנו מיצירת קשרי עבודה חדשים וקידום יוזמות משותפות וחדשות. את סיפורי ההצלחה הציגו יעקב הלפרין הבעלים של אופטיקה הלפרין לה סניף במתחם העסקים שבצומת גוש עציון, חלי יעקבס וירט יזמית start up מצליחה ומרצה לשיווק אסטרטגי ויהודית סידקמן מעמותת אל הלב.

דוידי פרל ראש המועצה האזורית גוש עציון אמר כי ועידת העסקים היא ציון דרך בהתפתחות של ההתיישבות בגוש עציון. התיישבות שמתחזקת ונבנית ומתוך כך מגיעה לפיתוח של צרכים של סגסוג וצמיחה. הוא הודה לכל היזמים ובעלי העסקים שפועלים בגוש ובאפרת ולעודד רביבי ראש מועצת אפרת. הוא הוסיף ואמר כי הוא מאמין שוועידה זו תחזק את שיתופי הפעולה שבין המועצה האזורית גוש עציון למועצה המקומית אפרת.

עודד רביבי אמר כי התמונה של יותר ממאה בעלי העסקים, כולם מקומיים, שפועלים פה והגיעו לוועידת העסקים היא התמונה האמתית של ההצלחה. הוא שיתף את המשתתפים ואמר כי "באמצעות חזון אפשר לשנות הרגלים, ולייצר מציאות חדשה שהופכת להרגל שתורם לעסק שלנו. המטרה שלנו כנבחרי ציבור ושלכם כבעלי עסקים משותפת, לשווק, לשכנע ולהסביר מדוע אנחנו פועלים וליצור חיבור לרשות ולעסק הוא הדגיש".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד