בע"ה כ"ד ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרווחה בעקבות נערים העולים להר הבית?

הוריו של נער שנעצר לאחר שעלה להר הבית זומנו לחקירת קצין מבחן מטעם משרד הרווחה. ההורים: אנחנו לא מתכוונים לשתף פעולה ולא נתייצב.

  • יח"צ
  • כ"ד טבת תשע"ו - 19:14 05/01/2016
גודל: א א א
(שלמה מור)
(שלמה מור)

נער יהודי שנחקר במשטרה באחת מעליותיו להר הבית, זומן בעקבות כך לחקירת קצין מבחן של משרד הרווחה, עם הוריו, למה שנראה כמסע הפחדה.

הוריו של הנער העולים גם הם להר הבית, מתרעמים על "הזימון המתנכל", כלשונם. לדבריהם, ללא צו בית משפט אין שום חובת התייצבות אצל קצין המבחן לא לנער ולא לכל מי שקרוב אליו, והם לא מתכוונים לשתף פעולה עם הרדיפה של בנם רק בגלל שערכיו לא תואמים עם שאיפות הנוחות של השלטונות.

"שיתוף הפעולה והלשנות המשטרה לרשויות הרווחה על עלייה להר הבית מדיף ריח נורא של בולשביזם", אומרים בני משפחתו של הנער. כל המשפחה עולה להר הבית, הם מסבירים, ואין כאן שום חריגה של הנער.

כמה מבני המשפחה הם פעילים מוכרים נגד ההתנהלות הבלתי חוקית של המשטרה בהר הבית ומאתגרים אותה בתפילות ופעילות יהודית במקום. פעם אחר פעם הם התלוננו ועתרו נגד שוטרים שעברו על החוק והפריעו לתפילות במקום. "כעת המשטרה מנסה להתנקם בנו דרך רשויות שונות", הם משערים, "אולי מישהו במשטרה מנסה כך להסיט אותנו או להפחיד אותנו שלא לפעול להחזרת המשטרה בהר הבית לשפיות".

במטה ארגוני המקדש מסרו כי יש לתמוה "האם רוח ההתנכלות לנוער הערכי מעפילה גם להר הבית?. התנהלות הרשויות מעלה חששות גדולים. האם יש מישהו במערכת שמבקש לקומם את בני נוער העולים להר הבית, ולדחוק אותם לפעולות קיצוניות נגד הממסד?".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 11 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד