בע"ה ו' אייר תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרב שרבף: "ברוך ה', אור גדול"

מתוך הבית הנגאל והמסוגר, שוחח איתנו הרב עוזי שרבף ושיתף בפרטי האירוע. "להערכתי יגורו בכל הקומפלקס 12 משפחות"

  • י"א שבט תשע"ו - 15:44 21/01/2016
גודל: א א א
תמונה מתוך הבית (TPS)
תמונה מתוך הבית (TPS)

(קרדיט: חברים לעת צרה)

יהודים נכנסו בצהריים (ה') לשני בניינים שנרכשו מערבים סמוך למערת המכפלה. במקום החלו ערבים להתפרע וליידות אבנים לעבר התושבים. בשלב זה ישנם כמאה תושבים בתוך המבנים, כוחות רבים במקום.

הרב עוזי שרבף, מהמעורבים בעניין, סיפר בשיחה עםהקול היהודי, מתוך הבית שנגאל זה עתה, על המתרחש. "ברוך ה' קנינו שני בניינים סמוך למערת המכפלה על הציר בו הולכים יהודים לשכונת אברהם אבינו. הקומפלקס הזה מהווה חיבור בין השכונות. הקניה נעשתה לפני מספר שנים בהם גם שיפצנו את הבית".

דקות לאחר הפריצה (TPS)

"ברשות ה'פלסיטינית' הבינו את הסיפור ורצו לתפוס את הערבי שמכר לנו את הבית. הספקנו למלט אותו לירושלים, ומחשש שהרשות תכניס ערבים לבית ואז יהיה קשה מאוד להוציא אותם, נכנסנו במהירות למקום, פרצנו את הבית והנה אנחנו כאן. יש לנו את כל המסמכים, הראינו למי שצריך, עורך הדין שלנו נמצא כאן והכול חוקי".

תמונה מתוך הבית (TPS)

"מדובר בקומפלקס גדול. להערכתי יוכלו 12 משפחות להתגורר בו. זה ממש אור גדול. ערבים ניסו לפני זמן קצר לזרוק אבנים והצבא הרגיע. כרגע הצבא סגר את הבית ויש כאן כמאה אנשים בתוך הבית. אנחנו מצפים מראש הממשלה לאשר את גאולת הבית הזו שהיא בתוך הישוב היהודי ולא מפריעה לאף אחד. מצפים שבעיקר בתקופה הזאת של פיגועים ראש הממשלה יזקוף את הקומה שלו ושל עם ישראל ויאשר את הקניה".
תמונה מתוך הבית (TPS)
התרחשות רבה סביב הכניסה לבתים (TPS)
תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 5 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד