בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

אדלשטיין למוסלמים: המקומות הקדושים פתוחים עבורכם

"הארץ קדושה ליהודים, לנוצרים ולמוסלמים, ומחובתנו לוודא שהמקומות הקדושים יהיו פתוחים ונגישים לכל אלה שמבקרים במדינה", התחייב אדלשטיין בפני האימאמים. ומה עם יהודים?

  • ה' אדר ב תשע"ו - 08:52 15/03/2016
גודל: א א א
ערבים בהר הבית (שלמה מור)
ערבים בהר הבית (שלמה מור)

(צפו בשוטרים מונעים מיהודים לשתות בהר הבית)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין נפגש קיים אתמול פגישה עם שורה של מנהיגים מוסלמים ממדינות אפריקאיות: דרום סודאן, אתיופיה, זמביה, קניה ועוד.

בפגישה, אדלשטיין התחייב כי ישראל פועלת ותמשיך לפעול עבור בני כל הדתות המעוניינים להתפלל במקומות ה"קדושים" להם: "אנו נושאים בעול כבד כיוון שארץ זו היא קדושה ליהודים, לנוצרים ולמוסלמים, ואנשים מגיעים לישראל ורוצים לבקר במקומות הקדושים השונים – חלק בגלל שיוך דתי, וחלק בגלל הסקרנות הטבעית של תיירים, ומחובתנו לוודא שהמקומות הקדושים יהיו פתוחים ונגישים לכל אלה שמבקרים במדינה", אמר היו"ר.

בניגוד להתחייבויות הללו כלפי נוצרים ומוסלמים, נראה כי דווקא כלפי יהודים ישראל נוהגת ביד קשה, ו"חופש דת" מתקיים אולי בהר הבית, אבל לא עבור היהודים המבקרים בו.

מספר אירועים שארעו לאחרונה בהר הבית מלמדים את גודל האבסורד המונהג בהר ביחס למבקרים יהודים בהר. אם זה האיסור על יהודים לשתות מהברזיות בהר, ואם זה הרב יהודה קרויזר שסורב לעלות להר בעקבות חיבור תורני שכתב בענייני הקורבנות לפני עשור.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 4 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד