בע"ה כ"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"מודים לשר על פרסום החוברת"

רפאל מוריס, פעיל המקדש, פנה לשר גלעד ארדן והודה לו על הפרסום היעיל של חוברת הלכות קרבן פסח של הרב קרויזר...

  • ו' אדר ב תשע"ו - 21:16 16/03/2016
גודל: א א א
מוריס בהר הבית
מוריס בהר הבית

לאחר שמשטרת ישראל נכנעה והבינה עד כמה הציבור מביע גיחוך מהתנהלותה מול הרב יהודה קרויזר שסורב לעלות להר הבית, החליט פעיל המקדש, רפאל מוריס, מתנועת 'חוזרים להר' לפנות לשר גלעד ארגן הממונה על המשטרה בפנייה צינית.

במכתב שמוען לארדן, כתב מוריס כי הוא מודה לשר על כך שעשה "פרסום טוב" לחוברת של הרב קרויזר בנושא קרבן הפסח: "בעקבות פרסום הנושא התקשרו למעלה מחמשה עשר מוסדות לימוד, ישיבות, אולפנות ותיכונים בכדי לתאם שיחה עם הרב קרוייזר על קרבן פסח", הסביר מוריס את התוצאה המיידית של ההרחקה. עוד הסביר במכתבו "שניסיון השתקת נושא קרבן הפסח אך הוסיף פרסום וסקרנות לציבורים שאילולא ההתנכלות לרב, לא היה עולה בדעתם להזמין שיחה בנושא. בנוסף התקבלו מאות פניות בבקשה לקנות וללמוד את החוברת, החשובה לאין שיעור, של הרב קרוייזר".

"לכן אנו, פעילי הר הבית, מודים לכבוד השר על פעילותו למען פרסום קרבן הפסח והעליה להר הבית, ו״בזכות״ שבאת לקלל ולפגוע בכבוד תלמידי חכמים ופעילות למען הר הבית, אזי יצאת מברך ומאדיר את כבודם בפני אלפי יהודים ברחבי הארץ", כתב מוריס.

בנוסף, מוריס צירף את החוברת המדוברת לשר ארדן בשביל לזכות גם אותו בלימוד הלכות קרבן הפסח.
גם בישיבת 'הרעיון היהודי' שהרב קרויזר עומד בראשה, ואשר במסגרתה הוציא את החוברות האמורות לפני כעשור, ספרו כי הביקוש לחוברת גדל מאוד בעקבות הפרשה.
תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 6 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד