בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האזינו: המשטרה מתדרכת פעילים מאוימים

פעילים יהודים מאויימים ברצח על ידי מוסלמים. המשטרה בתגובה מתדרכת כיצד להתגונן

  • יח"צ
  • י"ב ניסן תשע"ו - 17:39 20/04/2016
גודל: א א א
פורעים ערבים בהר הבית
פורעים ערבים בהר הבית

"שיחות תדרוך והסברה" - אלו הן שיטות ההתמודדות של המשטרה עם האיומים כלפי פעילי הר הבית: גלעד הדרי, מהפעילים הבולטים בענייני הר הבית, שאוים פעמים רבות על ידי פעילי טרור מוסלמים, הגיש תלונות רבות במשטרה על האיומים של גורמים ערבים כלפיו.

לטענת הדרי, התלונות לא טופלו ואיש מהערבים שהתקשרו לאיים עליו לא נעצר. מה שכן ידעה המשטרה לעשות היא לתדרך את הדרי כיצד להתגונן מפני הטרוריסטים הערבים.

בשיחה המצורפת נשמע איש משטרה מתדרך את הדרי איך עליו להתגונן, אילו דברים חשודים בסדר היום צריכים לעורר את חשדו שמישהו מתכוכן לפגוע בו. התדריך כלל הוראות לבדיקת סביבת הרכב בכל בוקר, בדיקת סביבות הבית ודברים נוספים.

לדברי הדרי "לא יכול להיות שמאיימים עלי, אני מגיש תלונות והמשטרה מסתפקת בתדרוך. אם היה מדובר במאיימים יהודים, המשטרה והשב"כ היו מגיעים אליהם תוך דקות".

עו"ד של הדרי איתמר בן גביר, פנה למשטרה ודרש את מעצרם של הפורעים. בן גביר הוסיף ואמר היום כי "התנהלות משטרת ישראל בכל הקשור לשמירה על שלומם של יהודים בהר הבית ובמיוחד על שלומו של מרשי היא בבחינת רשלנות פושעת. מרשי מאוים, במקום שהמשטרה תעצור באופן מיידי את כל המאיימים והמסיתים נגדו ותבקש את הארכת מעצרם עד תום ההליכים, תגיש נגדם כתב אישום, ובמקום שתאפשר לו לשאת נשק, היא יוצאת ידי חובתה בסיור פעם-פעמיים בשבוע סביב הבית שלו. זה מחדל, זו רשלנות ובעיקר התנהלות משטרתית שלא ממלאת את תפקידה ומה שמוטל עליה. המשטרה צריכה לעצור את הפורעים באופן מיידי ולתת למרשי נשק כחוק".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד