בע"ה ח' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרס בגבעת גל: מספר פצועים במקום

כוחות הביטחון הרסו את ביתו של הרב שרבף, בתוך תחומי הקו הכחול. ראש המועצה, מלאכי לוינגר, ומספר מפגינים נוספים נפצעו במהלך ההרס

  • ח' סיון תשע"ו - 07:30 14/06/2016
גודל: א א א
הכוחות בגבעת גל, הלילה (דובר 'נחלה')
הכוחות בגבעת גל, הלילה (דובר 'נחלה')

(כוחות ההרס בגבעת גל, הלילה. צילום TPS)

כוחות הביטחון הרסו הלילה בית בשכונת גבעת גל הסמוכה לחברון. מדובר בביתו של הרב עוזי שרבף שנבנה בשכונה לאחרונה והוא ממוקם בתוך תחומי ה'קו הכחול'.

התושבים מדווחים על אלימות קשה שהופעלה מצד הכוחות. מספר מפגינים נפצעו, ביניהם גם ראש המועצה, מלאכי לוינגר. שני מפגינים נוספים נעצרו ונלקחו לבית המעצר בירושלים, שם קבלו סיוע משפטי מעורך הדין עדי קידר מארגון 'חוננו'. בהמשך היום הם יובאו בפני שופט בבית משפט השלום בירושלים.

מלאכי לוינגר בגבעה, הלילה (TPS)

לאחר הריסת המבנה ירדו הכוחות מהגבעה, ללא שהרסו את בית הכנסת שנמצא אף הוא בסכנת הריסה. התושבים חוששים כי מדובר בתרגיל הסחת דעת שנועד לרוקן את הגבעה מהתומכים הרבים שהגיעו לסייע לתושבים בהתנגדותם להרס ובסופו של דבר הכוחות יגיעו להרוס בקרוב גם את בית הכנסת.

הכוחות בגבעה, הלילה (דובר נחלה)

התושבים מפנים אצבע מאשימה לשר הביטחון הנכנס ליברמן וחברי הקואליציה: "המחנה הלאומי ציפה ששר הביטחון החדש יפעל ברוח לאומית ולא יזדרז להורות על הרס בתים בשכונות חוקיות". יצויין כי מדובר בפעולת ההרס הראשונה שמובצעת תחת השר ליברמן מאז נכנס לתפקיד.

הבית שנהרס הלילה, לפני כשבועיים (הלל מאיר TPS)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 10 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד