בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

פיגוע הסנפלינג: אהרונוביץ' הותקף במליאת הכנסת

במהלך דיון היום (רביעי) תקפה ח"כ סטרוק את השר לביטחון פנים על התנהלות המשטרה בפרשת פיגוע הסנפלינג. השר הגיב: "לא בקיא בתיק עצמו. המשטרה לא רעה"

  • ד' כסלו תשע"ה - 13:26 26/11/2014
גודל: א א א
דוברות המשטרה
דוברות המשטרה

במהלך דיון במליאת הכנסת שהתקיים היום (רביעי), מתחה חברת הכנסת אורית סטרוק (הבית היהודי) ביקורת חריפה כלפי השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' בסוגיית פיגוע הסנפלינג. "למה לא אמרתם מהרגע הראשון שזה פיגוע", שאלה סטרוק את השר. "למה לא הענקתם לנתנאל השם יקום דמו, לוויה כפי שראוי שתהיה לקורבן של פיגוע רצחני טרוריסטי? למה לא נתתם למשפחה יחס שמשפחה של נפגע טרור צריכה לקבל? למה אני צריכה לקבל תגובה ממך דרך התקשורת?", תקפה סטרוק.

"לא בקיא בתיק עצמו", הגיב אהרונוביץ' לדברי הביקורת והוסיף "אבל כשאין ידע ולא יודעים אם זה פלילי או לאומני אז צריך לחכות לממצאים - לא רק של המשטרה אלא גם של השב"כ. הדברים נמצאים בבדיקה, ואי אפשר היה לקבוע אז בוודאות". במהלך הדיון, הוזכר פיגוע הדריסה בכפר אל ערוב, בו נפצעו שלושה חיילי צה"ל שנדרסו על ידי ערבי. בתחילה, פורסם על ידי "גורם בטחוני" עלום שם, כי מדובר ככל הנראה בתאונת 'פגע וברח', אך לאחר שהמשפחה התעקשה כי מדובר בפיגוע, הודו בשירות הביטחון הכללי כי אכן מדובר בפיגוע.

אהרונוביץ' הוסיף "יש דברים שעדיין לא ברורים, אל תחפשו כוונת זדון - זה לא שהמשטרה רעה". חברי כנסת שונים התפרצו לדבריו של השר וקראו קריאות ביניים.

בעקבות מאבקה של משפחתו של נתנאל רואי עראמי הי"ד, קיבל בית המשפט את בקשתו של עו"ד חור נזרי מטעם ארגון חוננו, והתיר לפרסום כי נתנאל הי"ד נרצח בפיגוע בידי ערבים, ככל הנראה פועלי בניין שעבדו סמוך לנתנאל בשעת הרצח.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד